Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/23327
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛуговий, В. І.-
dc.contributor.authorСлюсаренко, О. М.-
dc.contributor.authorТаланова, Ж. В.-
dc.date.accessioned2023-05-16T08:20:15Z-
dc.date.available2023-05-16T08:20:15Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationЛуговий В. І. Різноманітність, ресурс і резерв у стратегіях розвитку топ-закладів вищої освіти у світі / В. І. Луговий, О. М. Слюсаренко, Ж. В. Таланова // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. – 2014. – Тематичний випуск: Ефективність організаційно-економічного механізму інноваційного розвитку вищої освіти України : матеріали ІV Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 3 жовтня 2014 року. – Київ : КНУТД, 2014. – С. 15-30.uk
dc.identifier.issn1813-6796-
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/23327-
dc.description.abstractПоказано, що для перших 30-ти топ-закладів вищої освіти за рейтингом "Шанхайський", крім шести основних індикаторів ранжування, існують шість додаткових характеристичних параметрів, які виявляють певний кореляційний зв’язок з рейтинговими досягненнями закладів за великої різноманітності останніх. Одну групу таких параметрів утворюють кількість студентів (рангова антикореляція), частки міжнародних студентів та магістрантів і докторантів (позитивна кореляція), другу – бюджет (відсутність кореляції), унормований на студента бюджет та коефіцієнт відбору на бакалаврські (магістерські) програми (позитивна кореляція). Додаткові параметри, їх величина і вектор впливу важливі для ідентифікації, оптимізації та реалізації наявного ресурсу, потенційного резерву і стратегій (універсалізації чи профілізації) розвитку. Зокрема, щедре фінансове забезпечення топ-закладів США корелює з їх інтегральним домінуванням (ранговим і кількісним) над Сполученим Королівством, Швейцарією, Японією та особливо Канадою щодо країнового представництва в переліку 30-ти найкращих закладів. Аргументовано, що приватні топ-заклади (серед 30-ти всі США) загалом демонструють більшу конкурентоспроможність порівняно з державними, а незмінно перший приватний Гарвардський університет за показниками організації, функціонування і стратегії універсального (всебічного) розвитку, параметричної оптимізації та стабілізації, фактичної ефективності та результативності є взірцевим для інших. З’ясовані різноманітність, ресурси, резерви та стратегії топ-закладів вищої освіти можуть слугувати модельними орієнтирами для модернізації подрібненої, розпорошеної, послабленої, недостатньо конкурентоспроможної вітчизняної вищої школи, розроблення національної стратегії її розвитку.uk
dc.description.abstractПоказано, что для первых 30-ти топ-заведений высшего образования по рейтингу "Шанхайский", кроме шести основных индикаторов ранжирования, существуют шесть дополнительных характеристических параметров, которые проявляют определённую корреляционную связь с рейтинговыми достижениями заведений при большом разнообразии последних. Одну группу таких параметров образуют количество студентов (ранговая антикорреляция), доли международных студентов и магистрантов и докторантов (позитивная корреляция), другую – бюджет (отсутствие корреляции), нормированный на студента бюджет и коэффициент отбора на бакалаврские (магистерские) программы (положительная корреляция). Дополнительные параметры, их величина и вектор влияния важны для идентификации, оптимизации и реализации имеющегося ресурса, потенциального резерва и стратегий (универсализации или профилизации) развития. В частности, щедрое финансовое обеспечение топ-заведений США коррелирует с их интегральным доминированием (ранговым и количественным) над Соединённым Королевством, Швейцарией, Японией и особенно Канадой относительно краинового представительства в перечне 30 наилучших заведений. Аргументированно, что частные топ-заведения (среди 30-ти все США) в целом демонстрируют большую конкурентоспособность по сравнению с государственными, а неизменно первый частный Гарвардский университет по показателям организации, функционирования и стратегии универсального (всестороннего) развития, параметрической оптимизации и стабилизации, фактической эффективности и результативности является образцовым для других. Выявленные разнообразие, ресурсы, резервы и стратегии топ-заведений высшего образования могут служить модельными ориентирами для модернизации раздробленной, распылённой, ослабленной, недостаточно конкурентоспособной отечественной высшей школы, разработки национальной стратегии её развития.ru
dc.description.abstractIt is stated that for the first 30 top institutions of higher education according to "Shanghai" ranking, in addition to six major ranking indicators, six additional characteristic parameters exist that show some correlation with the rating achievements of above institutions that demonstrate a significant diversity. One group of these parameters is formed by a number of students (rank anticorrelation), the percentage of international students, as well as master and doctoral students (positive correlation), and the other – by the budget (no correlation), budget per student and selection ratio for bachelor (master) programs (positive correlation). Additional parameters, their value and vector impact are important for identification, optimization and implementation of the existing resource, potential reserve and strategies (universalizing or profiling) for development. In particular, the generous financial support of the top U.S. institutions correlates with their integral dominance (a ranking and quantitative) over the United Kingdom, Switzerland, Japan and especially Canada with regard to country’s representation in the list of 30 best institutions. It is argued that private top institutions (all U.S. among 30) generally exhibit greater competitiveness compared with the public ones; private Harvard University invariably rates the first and is a model for others in terms of organization, functioning and universal (comprehensive) development strategy, parametric optimization and stabilization, the actual efficiency and effectiveness. Diversity, resources, reserves and strategies of top institutions of higher education as identified in this paper can serve as model guidelines for modernization of fragmented, dispersed, weakened, not enough competitive national higher education, the formulation of its national development strategy.en
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectтоп-заклади вищої освітиuk
dc.subjectрейтинг Шанхайськийuk
dc.subjectосновні індикаториuk
dc.subjectдодаткові параметриuk
dc.subjectрізноманітністьuk
dc.subjectресурсuk
dc.subjectрезервuk
dc.subjectстратегії розвиткуuk
dc.subjectуніверсалізаціяuk
dc.subjectпрофілізаціяuk
dc.subjectприватні закладиuk
dc.subjectдержавні закладиuk
dc.subjectтоп-заведения высшего образованияuk
dc.subjectрейтинг Шанхайскийuk
dc.subjectосновные индикаторыuk
dc.subjectдополнительные параметрыuk
dc.subjectразнообразиеuk
dc.subjectстратегии развитияuk
dc.subjectуниверсализацияuk
dc.subjectпрофилизацияuk
dc.subjectчастные заведенияuk
dc.subjectгосударственные заведенияuk
dc.subjecttop institutions of higher educationuk
dc.subjectShanghai rankinguk
dc.subjectmain indicatorsuk
dc.subjectadditional parametersuk
dc.subjectdiversityuk
dc.subjectresourceuk
dc.subjectreserveuk
dc.subjectdevelopment strategyuk
dc.subjectuniversalizationuk
dc.subjectprofilinguk
dc.subjectprivate institutionsuk
dc.subjectpublic institutionsuk
dc.titleРізноманітність, ресурс і резерв у стратегіях розвитку топ-закладів вищої освіти у світіuk
dc.title.alternativeРазнообразие, ресурс и резерв в стратегиях развития топ-заведений высшего образования в миреuk
dc.title.alternativeDiversity, resources and reserves in the development strategies of top institutions of higher education in the worlduk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorЛуговой, В. И.-
local.contributor.altauthorСлюсаренко, Е. Н.-
local.contributor.altauthorТаланова, Ж. В.-
local.contributor.altauthorLugovyy, V. I.-
local.contributor.altauthorSlyusarenko, O. M.-
local.contributor.altauthorTalanova, Zh. V.-
local.sourceВісник Київського національного університету технологій та дизайну-
local.sourceBulletin of the Kyiv National University of Technologies and Design-
local.source.numberТематичний випуск-
local.conference.locationКиїв-
local.conference.date2014-10-03-
local.conference.nameЕфективність організаційно-економічного механізму інноваційного розвитку вищої освіти України-
Розташовується у зібраннях:Ефективність організаційно-економічного механізму інноваційного розвитку вищої освіти України

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Efect_2014_P015-030.pdf292,92 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.