Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/23335
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Хмурова, В. В. | - |
dc.contributor.author | Янковий, Р. В. | - |
dc.contributor.author | Гарафонова, О. І. | - |
dc.date.accessioned | 2023-05-16T09:30:46Z | - |
dc.date.available | 2023-05-16T09:30:46Z | - |
dc.date.issued | 2014 | - |
dc.identifier.citation | Хмурова В. В. Концепція неперервної освіти у світовому контексті: феномен ХХІ століття та умови її реалізації / В. В. Хмурова, Р. В. Янковий, О. І. Гарафонова // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. – 2014. – Тематичний випуск: Ефективність організаційно-економічного механізму інноваційного розвитку вищої освіти України : матеріали ІV Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 3 жовтня 2014 року. – Київ : КНУТД, 2014. – С. 100-113. | uk |
dc.identifier.issn | 1813-6796 | - |
dc.identifier.uri | https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/23335 | - |
dc.description.abstract | Для кожної людини безперервна освіта повинна стати процесом формування і задоволення її пізнавальних запитів, духовних потреб, розвитку здібностей в різних навчальних закладах, за допомогою різних видів і форм навчання, а також шляхом самоосвіти і самовиховання. Використаний метод класифікації при визначенні напрямів неперервної освіти, метод синтезу та аналізу при визначенні поняття "неперервна освіта" та напрямів самоосвіти. У ході дослідження виявлено, що центральною ідеєю безперервної освіти є розвиток людини як особистості, суб'єкта діяльності і спілкування впродовж всього його життя. Ця ідея, усвідомлена суспільством, стає системотворчим чинником безперервної освіти. В основі функціонування безперервної освіти лежать принципи, що визначають її специфіку: гуманізму, демократизму, мобільності, випередження, відвертості, безперервності. Концепція навчання впродовж життя сьогодні вже стала реальністю, а в майбутньому її значення буде постійно зростати. Концепція навчання впродовж життя важлива для реформ, які здійснюються у всіх країнах з перехідною економікою, до яких належить і Україна. В цих країнах повинні збільшуватися інвестиції в людський капітал і у вдосконалення рівня умінь своїх громадян. Тільки в такий спосіб вони зможуть упоратися з такими фундаментальними змінами в світовій економіці як глобалізація ринків, швидкий темп технологічного розвитку і світова конкуренція. | uk |
dc.description.abstract | Для каждого человека непрерывное образование должно стать процессом формирования и удовлетворения познавательных запросов, духовных потребностей, развития способностей в различных учебных заведениях, с помощью различных видов и форм обучения, а также путем самообразования и самовоспитания. Использован метод классификации при определении направлений непрерывного образования, метод синтеза и анализа при определении понятия "непрерывное образование" и направлений самообразования. В ходе исследования выявлено, что центральной идеей непрерывного образования является развитие человека как личности, субъекта деятельности и общения на протяжении всей его жизни. Эта идея, осознанная обществом, становится системообразующим фактором непрерывного образования. В основе функционирования непрерывного образования лежат принципы, определяющие ее специфику: гуманизма, демократизма, мобильности, опережения, открытости, непрерывности. Концепция обучения в течении жизни сегодня уже стала реальностью, а в будущем ее значение будет постоянно расти. Концепция обучения в течение жизни важна для реформ, которые осуществляются во всех странах с переходной экономикой, к которым относится и Украина. В этих странах должны увеличиваться инвестиции в человеческий капитал и в совершенствование уровня умений своих граждан. Только таким образом они смогут справиться с такими фундаментальными изменениями в мировой экономике, как глобализация рынков, быстрый темп технологического развития и мировая конкуренция. | ru |
dc.description.abstract | For each person continuing education should be a process of formation and satisfaction of requests cognitive and spiritual needs, the development of skills in different educational institutions through various types and forms of learning, and by self-education and self-education. The method used in determining the classification of areas of lifelong learning, the method of synthesis and analysis of the definition of "continuous education" and areas of self. The study found that the central idea of continuing education is to develop as human beings, and stakeholder communication throughout his life. This idea, conscious society, it is a factor backbone of continuing education. The functioning of continuing education on the principles that determine its specificity: humanism, democracy, mobility, proactive openness, continuity. The concept of learning life at first forum today has become a reality in the future its importance will continue to grow The concept of learning life at first forum today has become a reality in the future its importance will continue to grow. The concept of lifelong learning is important for the reforms undertaken in all transition economies, such as Ukraine. In these countries should increase investment in human capital and improving the skills of its citizens. Only in this way they can cope with fundamental changes in the world economy, globalization of markets, the rapid pace of technological development and global competition. | en |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Київський національний університет технологій та дизайну | uk |
dc.subject | неперервна освіта | uk |
dc.subject | дистанційна освіта | uk |
dc.subject | школи бізнесу | uk |
dc.subject | друга вища освіта | uk |
dc.subject | післядипломна освіта | uk |
dc.subject | самоосвіта | uk |
dc.subject | напрями самоосвіти | uk |
dc.subject | непрерывное образование | uk |
dc.subject | дистанционное образование | uk |
dc.subject | школы бизнеса | uk |
dc.subject | второе высшее образование | uk |
dc.subject | последипломное образование | uk |
dc.subject | самообразование | uk |
dc.subject | направления самообразования | uk |
dc.subject | continuous education | uk |
dc.subject | distance education | uk |
dc.subject | business schools | uk |
dc.subject | the second higher education | uk |
dc.subject | postgraduate education | uk |
dc.subject | self-education | uk |
dc.subject | self-direction | uk |
dc.title | Концепція неперервної освіти у світовому контексті: феномен ХХІ століття та умови її реалізації | uk |
dc.title.alternative | Концепция непрерывного образования в мировом контексте: феномен ХХІ века и условия его реализации | uk |
dc.title.alternative | Concept lifelong learning in a global context: the phenomenon of the XXI century and the conditions of its implementation | uk |
dc.type | Article | uk |
local.contributor.altauthor | Янковой, Р. В. | - |
local.contributor.altauthor | Гарафонова, О. И. | - |
local.contributor.altauthor | Khmurova, V. | - |
local.contributor.altauthor | Iankovoi, R. | - |
local.contributor.altauthor | Garafonova, O. | - |
local.source | Вісник Київського національного університету технологій та дизайну | - |
local.source | Bulletin of the Kyiv National University of Technologies and Design | - |
local.source.number | Тематичний випуск | - |
local.conference.location | Київ | - |
local.conference.date | 2014-10-03 | - |
local.conference.name | Ефективність організаційно-економічного механізму інноваційного розвитку вищої освіти України | - |
Розташовується у зібраннях: | Ефективність організаційно-економічного механізму інноваційного розвитку вищої освіти України |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Efect_2014_P100-113.pdf | 335,09 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.