Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/23809
Назва: Створення кросплатформенного та модульного ігрового рушія
Автори: Резанова, В. Г.
Сіверський, Максим Дмитрович
Ключові слова: ігровий рушій
графічний прискорювач
Vulkan API
game engine
graphics accelerator
Linux gaming
Дата публікації: чер-2023
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Сіверський М. Д. Створення кросплатформенного та модульного ігрового рушія : дипломна бакалаврська робота за спеціальністю 122 Комп'ютерні науки / М. Д. Сіверський ; наук. кер. В. Г. Резанова ; рец. В. Ю. Щербань. – Київ : КНУТД, 2023. – 54 с.
Короткий огляд (реферат): Об’єкт дослідження: операційні системи персональних комп’ютерів, ігрові рушії, графічні карти та драйвери до них. Мета дипломного проекту: дослідження архітектури сучасних ігрових рушіїв та можливостей графічних карт на різних апаратних платформах. У першому розділі описано дослідження наявних ігрових рушіїв та API взаємодії із графічними прискорювачами. У другому розділі описана архітектура власного ігрового рушія та представлені дійсні приклади використання отриманих у ході дослідження знань. У третьому розділі проведено тестування ігрового рушія на різних платформах. У додатках наведено: похідний код ігрового рушія, необхідні для компіляції інструменти, відео з демонстрацією його роботи, патчі для запуску наявних Windows ігор на Linux та відео з демонстрацією їх роботи.
The object of research: operating systems of personal computers, game engines, graphic cards and drivers for them. The goal of the diploma project: the study of the architecture of modern game engines and the capabilities of graphics cards on various hardware platforms. The first chapter describes the study of existing game engines and APIs for interaction with graphics accelerators. The second chapter describes the architecture of our own game engine and presents real examples of the use of the knowledge gained during the research. In the third section, the game engine was tested on different platforms. Appendices include: the source code of the game engine, the tools needed for compilation, a video demonstrating its operation, patches for running existing Windows games on Linux, and a video demonstrating their operation.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/23809
Faculty: Факультет мехатроніки та комп'ютерних технологій
Department: Кафедра комп'ютерних наук
Розташовується у зібраннях:Кафедра комп'ютерних наук (КН)
Бакалаврський рівень

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Dyplom122_Siverskyi_Rezanova.pdf1,89 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.