Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/23817
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorYufereva, Olena-
dc.contributor.authorDerkach, Tetiana M.-
dc.date.accessioned2023-07-03T11:39:21Z-
dc.date.available2023-07-03T11:39:21Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationYufereva O. V. Pedagogical skills in higher education institutions : textbook / O. V. Yufereva, T. M. Derkach. – Kyiv : KNUTD, 2023. – 288 p.uk
dc.identifier.isbn978-617-7763-16-0uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/23817-
dc.description.abstractThe textbook outlines the fundamentals of the basic educational course "Pedagogical Skills in Higher Education Institutions" for higher education applicants at the educational and scientific level of "Doctor of Philosophy." The course systematizes graduate students’ knowledge in the pedagogical and psychological cycle. It helps to integrate them with the knowledge acquired while studying professional disciplines. The textbook's content is structured according to the discipline's curriculum. It contains theoretical material and practical tasks aimed at mastering: the essence of the professional activity of a teacher of a higher school; technologies for the development and self-development of personal and professional qualities; features of pedagogical communication, pedagogical aesthetics, ethics, and culture of the teacher. The manual analyzes various pedagogical situations, examples of solving pedagogical problems, etc. The textbook is applicable to graduate students and teachers of higher education institutions.uk
dc.description.abstractУ навчальному посібнику викладено основи базового навчального курсу "Педагогічна майстерність у вищій школі" для здобувачів вищої освіти освітньо-наукового рівня "доктор філософії". Курс систематизує знання аспіранта з дисциплін психолого-педагогічного циклу та допомагає інтегрувати їх із знаннями, отриманими під час вивчення фахових дисциплін. Зміст посібника структуровано відповідно до навчальної програми дисципліни. Він містить теоретичний матеріал та практичні завдання, спрямовані на засвоєння: сутності професійної діяльності; технологій розвитку та саморозвитку особистісних і професійних якостей; особливостей педагогічного спілкування, естетики, етики та культури викладача вищої школи. Проаналізовано різноманітні педагогічні ситуації, наведено приклади розв’язання педагогічних задач тощо. Навчальний посібник призначений для аспірантів і викладачів вищих навчальних закладів.uk
dc.language.isoenuk
dc.publisherKyiv National University of Technology and Designuk
dc.subjectpedagogyuk
dc.subjectdidacticsuk
dc.subjecthigher educationuk
dc.subjectpedagogical processuk
dc.subjecteducational paradigmsuk
dc.subjectlearning modelsuk
dc.subjectcurriculum practiceuk
dc.subjectpedagogical professionalismuk
dc.subjectteachinguk
dc.subjectprofessionuk
dc.subjectprofessionalismuk
dc.subjecteffective teachinguk
dc.subjectpolemicsuk
dc.subjectknowledgeuk
dc.subjectprofessional roleuk
dc.subjectbehavioruk
dc.subjectprofessional ethicsuk
dc.subjectphilosophyuk
dc.subjectteaching styleuk
dc.subjectlearning stylesuk
dc.subjectP. Felderuk
dc.subjectB. Solomanuk
dc.subjectStaffordshire evaluationuk
dc.subjectGrasha-Riechmann modeluk
dc.subjectindex of learning stylesuk
dc.subjectFelder-Silverman's questionnaireuk
dc.subjectILSuk
dc.subjectpedagogical theoriesuk
dc.subjectlearning theoriesuk
dc.subjectherbatianismuk
dc.subjectnew London groupuk
dc.subjectBehaviorist learning theoriesuk
dc.subjectcognitivismuk
dc.subjectconstructivismuk
dc.subjectsocial learning theoryuk
dc.subjectexperiential learning theoryuk
dc.subjecteducational technologyuk
dc.subjectdistance learninguk
dc.subjectblended learninguk
dc.subjectremote learninguk
dc.subjectlearning strategiesuk
dc.subjectteaching strategiesuk
dc.subjectwebinarsuk
dc.subjectteachers' qualificationsuk
dc.subjectstudent-centered learninguk
dc.subjecttheoretical backgrounduk
dc.subjectstudent-centered activitiesuk
dc.subjectactive learninguk
dc.subjectpre-class activitiesuk
dc.subjectwriting activitiesuk
dc.subjectdiscussion-based activitiesuk
dc.subjectsmall group learning activitiesuk
dc.subjectproblem-based learninguk
dc.subjectproject-based learninguk
dc.subjectinvestigative case-based learninguk
dc.subjectstudent self-regulated learninguk
dc.subjectscenario-based learninguk
dc.subjectdecision-tree scenariosuk
dc.subjectcompetency-based educationuk
dc.subjectinnovative teachinguk
dc.subjectFishbowluk
dc.subjectadult learninguk
dc.subjectlectureuk
dc.subjectlecture toolsuk
dc.subjectflipped classroomuk
dc.subjectlecture methoduk
dc.subjectcognitive perspectiveuk
dc.subjectlearning in small groupsuk
dc.subjectseminaruk
dc.subjectsmall seminar classesuk
dc.subjectsymposiumuk
dc.subjectinteractive teachinguk
dc.subjectinteractive learninguk
dc.subjecteffective lecture handoutsuk
dc.subjectworksheetuk
dc.subjectvisual thinkersuk
dc.subjectlecture handoutuk
dc.subjectassessmentuk
dc.subjecthigh-quality learning outcomesuk
dc.subjectdiagnostic assessmentuk
dc.subjectcognitive diagnostic assessmentuk
dc.subjecttraditional assessment toolsuk
dc.subjecttestinguk
dc.subjecttestsuk
dc.subjectshort-answer testsuk
dc.subjectmultiple-choice testsuk
dc.subjectessayuk
dc.subjectassessment cycleuk
dc.subjectperformance assessmentuk
dc.subjectportfoliouk
dc.subjectassessment methodsuk
dc.subjectmarkinguk
dc.subjectgrading as an assessment procedureuk
dc.subjectholistic assessmentuk
dc.subjectanalytic assessmentuk
dc.subjectrubricuk
dc.subjectforms of evaluationuk
dc.subjectcontextualizeduk
dc.subjectdecontextualizeduk
dc.subjecttypes of feedbackuk
dc.subjectgood feedback practiceuk
dc.titlePedagogical skills in higher education institutionsuk
dc.title.alternativeПедагогічна майстерність у вищій школіuk
dc.typeНавчальний посібникuk
local.contributor.altauthorЮферева, Олена Володимирівна-
local.contributor.altauthorДеркач, Тетяна Михайлівна-
local.subject.facultyФакультет мистецтв і модиuk
local.subject.facultyФакультет хімічних та біофармацевтичних технологійuk
local.subject.departmentКафедра професійної освіти в сфері технологій та дизайнуuk
local.subject.departmentКафедра промислової фармаціїuk
local.subject.method0uk
Розташовується у зібраннях:Навчально-методичні видання
Кафедра промислової фармації (ПФ)
Кафедра професійної освіти в сфері технологій та дизайну (ПОСТД)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
PSHEI_2023_NP.pdf8,43 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.