Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/23817
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Yufereva, Olena | - |
dc.contributor.author | Derkach, Tetiana M. | - |
dc.date.accessioned | 2023-07-03T11:39:21Z | - |
dc.date.available | 2023-07-03T11:39:21Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Yufereva O. V. Pedagogical skills in higher education institutions : textbook / O. V. Yufereva, T. M. Derkach. – Kyiv : KNUTD, 2023. – 288 p. | uk |
dc.identifier.isbn | 978-617-7763-16-0 | uk |
dc.identifier.uri | https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/23817 | - |
dc.description.abstract | The textbook outlines the fundamentals of the basic educational course "Pedagogical Skills in Higher Education Institutions" for higher education applicants at the educational and scientific level of "Doctor of Philosophy." The course systematizes graduate students’ knowledge in the pedagogical and psychological cycle. It helps to integrate them with the knowledge acquired while studying professional disciplines. The textbook's content is structured according to the discipline's curriculum. It contains theoretical material and practical tasks aimed at mastering: the essence of the professional activity of a teacher of a higher school; technologies for the development and self-development of personal and professional qualities; features of pedagogical communication, pedagogical aesthetics, ethics, and culture of the teacher. The manual analyzes various pedagogical situations, examples of solving pedagogical problems, etc. The textbook is applicable to graduate students and teachers of higher education institutions. | uk |
dc.description.abstract | У навчальному посібнику викладено основи базового навчального курсу "Педагогічна майстерність у вищій школі" для здобувачів вищої освіти освітньо-наукового рівня "доктор філософії". Курс систематизує знання аспіранта з дисциплін психолого-педагогічного циклу та допомагає інтегрувати їх із знаннями, отриманими під час вивчення фахових дисциплін. Зміст посібника структуровано відповідно до навчальної програми дисципліни. Він містить теоретичний матеріал та практичні завдання, спрямовані на засвоєння: сутності професійної діяльності; технологій розвитку та саморозвитку особистісних і професійних якостей; особливостей педагогічного спілкування, естетики, етики та культури викладача вищої школи. Проаналізовано різноманітні педагогічні ситуації, наведено приклади розв’язання педагогічних задач тощо. Навчальний посібник призначений для аспірантів і викладачів вищих навчальних закладів. | uk |
dc.language.iso | en | uk |
dc.publisher | Kyiv National University of Technology and Design | uk |
dc.subject | pedagogy | uk |
dc.subject | didactics | uk |
dc.subject | higher education | uk |
dc.subject | pedagogical process | uk |
dc.subject | educational paradigms | uk |
dc.subject | learning models | uk |
dc.subject | curriculum practice | uk |
dc.subject | pedagogical professionalism | uk |
dc.subject | teaching | uk |
dc.subject | profession | uk |
dc.subject | professionalism | uk |
dc.subject | effective teaching | uk |
dc.subject | polemics | uk |
dc.subject | knowledge | uk |
dc.subject | professional role | uk |
dc.subject | behavior | uk |
dc.subject | professional ethics | uk |
dc.subject | philosophy | uk |
dc.subject | teaching style | uk |
dc.subject | learning styles | uk |
dc.subject | P. Felder | uk |
dc.subject | B. Soloman | uk |
dc.subject | Staffordshire evaluation | uk |
dc.subject | Grasha-Riechmann model | uk |
dc.subject | index of learning styles | uk |
dc.subject | Felder-Silverman's questionnaire | uk |
dc.subject | ILS | uk |
dc.subject | pedagogical theories | uk |
dc.subject | learning theories | uk |
dc.subject | herbatianism | uk |
dc.subject | new London group | uk |
dc.subject | Behaviorist learning theories | uk |
dc.subject | cognitivism | uk |
dc.subject | constructivism | uk |
dc.subject | social learning theory | uk |
dc.subject | experiential learning theory | uk |
dc.subject | educational technology | uk |
dc.subject | distance learning | uk |
dc.subject | blended learning | uk |
dc.subject | remote learning | uk |
dc.subject | learning strategies | uk |
dc.subject | teaching strategies | uk |
dc.subject | webinars | uk |
dc.subject | teachers' qualifications | uk |
dc.subject | student-centered learning | uk |
dc.subject | theoretical background | uk |
dc.subject | student-centered activities | uk |
dc.subject | active learning | uk |
dc.subject | pre-class activities | uk |
dc.subject | writing activities | uk |
dc.subject | discussion-based activities | uk |
dc.subject | small group learning activities | uk |
dc.subject | problem-based learning | uk |
dc.subject | project-based learning | uk |
dc.subject | investigative case-based learning | uk |
dc.subject | student self-regulated learning | uk |
dc.subject | scenario-based learning | uk |
dc.subject | decision-tree scenarios | uk |
dc.subject | competency-based education | uk |
dc.subject | innovative teaching | uk |
dc.subject | Fishbowl | uk |
dc.subject | adult learning | uk |
dc.subject | lecture | uk |
dc.subject | lecture tools | uk |
dc.subject | flipped classroom | uk |
dc.subject | lecture method | uk |
dc.subject | cognitive perspective | uk |
dc.subject | learning in small groups | uk |
dc.subject | seminar | uk |
dc.subject | small seminar classes | uk |
dc.subject | symposium | uk |
dc.subject | interactive teaching | uk |
dc.subject | interactive learning | uk |
dc.subject | effective lecture handouts | uk |
dc.subject | worksheet | uk |
dc.subject | visual thinkers | uk |
dc.subject | lecture handout | uk |
dc.subject | assessment | uk |
dc.subject | high-quality learning outcomes | uk |
dc.subject | diagnostic assessment | uk |
dc.subject | cognitive diagnostic assessment | uk |
dc.subject | traditional assessment tools | uk |
dc.subject | testing | uk |
dc.subject | tests | uk |
dc.subject | short-answer tests | uk |
dc.subject | multiple-choice tests | uk |
dc.subject | essay | uk |
dc.subject | assessment cycle | uk |
dc.subject | performance assessment | uk |
dc.subject | portfolio | uk |
dc.subject | assessment methods | uk |
dc.subject | marking | uk |
dc.subject | grading as an assessment procedure | uk |
dc.subject | holistic assessment | uk |
dc.subject | analytic assessment | uk |
dc.subject | rubric | uk |
dc.subject | forms of evaluation | uk |
dc.subject | contextualized | uk |
dc.subject | decontextualized | uk |
dc.subject | types of feedback | uk |
dc.subject | good feedback practice | uk |
dc.title | Pedagogical skills in higher education institutions | uk |
dc.title.alternative | Педагогічна майстерність у вищій школі | uk |
dc.type | Навчальний посібник | uk |
local.contributor.altauthor | Юферева, Олена Володимирівна | - |
local.contributor.altauthor | Деркач, Тетяна Михайлівна | - |
local.subject.faculty | Факультет мистецтв і моди | uk |
local.subject.faculty | Факультет хімічних та біофармацевтичних технологій | uk |
local.subject.department | Кафедра професійної освіти в сфері технологій та дизайну | uk |
local.subject.department | Кафедра промислової фармації | uk |
local.subject.method | 0 | uk |
Розташовується у зібраннях: | Навчально-методичні видання Кафедра промислової фармації (ПФ) Кафедра професійної освіти в сфері технологій та дизайну (ПОСТД) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
PSHEI_2023_NP.pdf | 8,43 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.