Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/23818
Назва: Туристичне брендування України: обгрунтування поствоєнної моделі
Автори: Шевчук, С. М.
Вергун, А. М.
Ключові слова: туристичний бренд
Україна
поствоєнний період
Дата публікації: 2023
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Шевчук С. М. Туристичне брендування України: обгрунтування поствоєнної моделі / С. М. Шевчук, А. М. Вергун // Інтеграція науки і освіти: розвиток культурних і креативних індустрій : збірник матеріалів ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції, м. Київ, 14 квітня 2023 року. – Київ : КНУТД, 2023. – С. 145-147.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/23818
Розташовується у зібраннях:Інтеграція науки і освіти: розвиток культурних і креативних індустрій
Кафедра туризму та готельно-ресторанного бізнесу (ТГРБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
INORKKI_2023_P145-147.pdf268,23 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.