Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/2385
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПоліщук, О. В.-
dc.contributor.authorКостюк, Г. В.-
dc.date.accessioned2016-10-10T19:38:12Z-
dc.date.available2016-10-10T19:38:12Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationПоліщук О. В. Основні фактори впливу на імідж підприємства / О. В. Поліщук, Г. В. Костюк // Тези доповідей XV Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів "Наукові розробки молоді на сучасному етапі". Т. 3 : Секція "Економічні та соціально-політичні проблеми активізації інноваційної діяльності підприємств України". Секція "Міжнародні та національні стандарти в сфері технологій та дизайну" [Текст] : 28-29 квітня 2016 р. — К. : КНУТД, 2016. — С. 104.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/2385-
dc.language.isoukuk
dc.publisherКНУТДuk
dc.titleОсновні фактори впливу на імідж підприємстваuk
dc.typeThesisuk
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2016-04-28-
local.conference.nameНаукові розробки молоді на сучасному етапіuk
local.subject.method0uk
local.conference.sectionЕкономічні та соціально-політичні проблеми активізації інноваційної діяльності підприємств Україниuk
local.conference.subsectionМенеджмент організацій та адмініструванняuk
Розташовується у зібраннях:Наукові розробки молоді на сучасному етапі

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20160428-29_TEZY_V3_P104.pdf325,76 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.