Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/23899
Назва: Особливості формування маркетингової інформаційної системи
Автори: Євсейцева, О. С.
Ванєєв, І. Д.
Дата публікації: 2023
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Ванєєв І. Д. Особливості формування маркетингової інформаційної системи / І. Д. Ванєєв ; наук. кер. О. С. Євсейцева // Домінанти соціально-економічного розвитку України у нових реаліях : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих учених та студентів, м. Київ, 30 березня 2023 року. – Київ : КНУТД, 2023. – С. 86-88.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/23899
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Домінанти соціально-економічного розвитку України у нових реаліях

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
DOMIN_2023_P086-088.pdf223,9 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.