Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/23910
Назва: Особливості стратегії просування у соціальних мережах
Автори: Саюн, А. О.
Українець, С. Д.
Дата публікації: 2023
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Українець С. Д. Особливості стратегії просування у соціальних мережах / С. Д. Українець ; наук. кер. А. О. Саюн // Домінанти соціально-економічного розвитку України у нових реаліях : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих учених та студентів, м. Київ, 30 березня 2023 року. – Київ : КНУТД, 2023. – С. 103-104.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/23910
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Домінанти соціально-економічного розвитку України у нових реаліях

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
DOMIN_2023_P103-104.pdf219 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.