Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/23913
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРедько, К. І.-
dc.date.accessioned2023-07-06T11:37:54Z-
dc.date.available2023-07-06T11:37:54Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationРедько К. І. Сучасні маркетингові діджитал-стратегії брендів шоколаду: кращі практики для українського бізнесу / К. І. Редько // Домінанти соціально-економічного розвитку України у нових реаліях : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих учених та студентів, м. Київ, 30 березня 2023 року. – Київ : КНУТД, 2023. – С. 108-110.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/23913-
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.titleСучасні маркетингові діджитал-стратегії брендів шоколаду: кращі практики для українського бізнесуuk
dc.typeThesisuk
local.conference.locationКиїв-
local.conference.date2023-03-30-
local.conference.nameДомінанти соціально-економічного розвитку України у нових реаліях-
local.conference.sectionТренди розвитку маркетингових технологій в умовах діджиталізаціїuk
Розташовується у зібраннях:Домінанти соціально-економічного розвитку України у нових реаліях

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
DOMIN_2023_P108-110.pdf225,78 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.