Імперативи економічного зростання в контексті реалізації глобальних цілей сталого розвитку : [58] Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Платформи:
  1. Стратегічні орієнтири розвитку української бізнес-освіти в координатах міжнародної співпраці за програмою ЄС Еразмус+ для забезпечення стійкого розвитку, цифровізації та інклюзії в умовах війни та повоєнного відновлення України
  2. Передові європейські практики віртуального навчання підприємницькій освіті, їх імплементація та поширення в освітньому просторі України
  3. Маркетингова освіта в епоху цифровізації
  4. Менеджмент 4.0: освітні технології для цифрової епохи
  5. Фінансова стабільність в цифрову епоху: європейські підходи та особливості їх імплементації в Україні

За точність викладення матеріалу та достовірність використаних фактів відповідальність несуть автори.

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 21 до 40 з 58
Дата випускуНазваАвтор(и)
2023Маркетингові стратегії для залучення молодої аудиторіїПономаренко, Ігор Віталійович; Майорова, Д. В.
2023Тенденції розвитку маркетингу у соціальних мережахЗимбалевська, Ю. В.; Барановський, Д. С.
2023Конкурентоспроможність України в умовах світової конкуренціїПономаренко, Ігор Віталійович; Короїд, Ю. В.
2023Інтернет-маркетинг як складова маркетингової стратегії підприємстваПономаренко, Ігор Віталійович; Марченко, П. О.
2023ЗСП як сучасний інструмент маркетологаКвіта, Г. М.; Вяткін, О. В.
2023Маркетингова оцінка розвитку підприємстваШіковець, К. О.; Соляр, Б. В.
2023Управління конкурентоспроможністю на ринку послугКвіта, Г. М.; Субот, Т. П.
2023Development of marketing of educational services in the digital eraOliinyk, O. V.
2023Актуальні аспекти маркетингового управління в умовах цифровізаціїТарасенко, І. О.; Казнодій, В. О.
2023Маркетинг інновацій як ключовий чинник конкурентоспроможності підприємств в умовах цифровізаціїТарасенко, І. О.; Мігалатій, О. В.
2023Digital competences of the master's level graduates in marketingZymbalevska, Yuliia
2023Features of digital marketing campaigns in conditions of uncertaintyKolesnyk, B. O.; Zolkover, Andrii
2023Геомаркетинг: напрям маркетингового аналізуЄвсейцева, О. С.; Тимошенко, С. Ю.
2023Формування копірайтингу в сучасних реаліяхЄвсейцева, О. С.; Широков, М. О.
2023Internet marketing in Ukraine: problems and prospectsSaiun, A. O.; Radchenko, K. M.
2023Використання маркетингової інформаційної системи в управлінні підприємствомЄвсейцева, О. С.; Рубан, О. В.
2023Особливості забезпечення безпеки та конфіденційності при онлайн-продажах готельних послуг у мережі Radisson BlueШевченко, О. О.; Дуброва, Д. М.
2023Особливості розробки стратегії сталого розвитку туризму на СумщиніШевченко, О. О.; Петренко, Т. Ю.
2023Підтримка державою ІТ-бізнесу в УкраїніГончаренко, І. М.; Сергеєва, В. С.
2023Features of Internet platforms in the Internet marketing systemKohno, V.; Shkoda, M. S.
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 21 до 40 з 58