Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24170
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛебедєва, Світлана Леонідівна-
dc.contributor.authorЛебедєв, Марко Клаудійович-
dc.date.accessioned2023-08-10T12:48:14Z-
dc.date.available2023-08-10T12:48:14Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationЛебедєва С. Л. Мультимодальні аспекти викладання у сфері сучасної дистанційної освіти / С. Л. Лебедєва, М. К. Лебедєв // Інноваційна педагогіка. – 2023. – Вип. 56, Т. 2. – С. 201-205.uk
dc.identifier.issn2663-6085 (Print)uk
dc.identifier.issn2663-6093 (Online)uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24170-
dc.description.abstractУ статті досліджується потенціал мультимодального підходу в дистанційній освіті з огляду на те, що прискорення темпів диджиталізації суспільства продовжує стимулювати розвиток цієї форми організації навчання. Поєднання традиційних методів, властивих аудиторним заняттям, та надбань сучасних інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) пропонує нові можливості в обмежених темпорально-просторових рамках. Цільова аудиторія дистанційного навчання – це здобувачі освіти, які у повсякденному житті здебільшого достатньо глибоко занурені в середовище комп'ютерно-опосередкованого спілкування. Зважаючи на це, сучасний та ефективний навчальний заклад шукає резерви продуктивної організації дистанційного навчального процесу, модернізує підходи та способи презентації навчального матеріалу та побудови комунікації викладача зі студентами. Дистанційне навчання, що використовує синхронні та/або асинхронні способи взаємодії, потребує широкого інструментарію комунікаційних засобів. Під час аудиторних занять інформація може передаватися з використанням невербальних модусів: за допомогою жестів, міміки, інтонації, просодики, проксемічних особливостей. Своєю чергою, сучасні можливості комп'ютерно-опосередкованої комунікації на сьогодні також пропонують певний спектр мультимедійних дієвих можливостей з огляду на невербаліку. Цифровізація органічно сприяє розвитку мультимодальної організації навчання. Різні канали сприйняття, наприклад, візуальний чи аудіальний, допомагають реалізовувати таку практику комунікації через мультимедійні формати. Це дозволяє комбінувати використання вербальних та невербальних способів подання навчального контенту, таких як тексти, статичні або анімовані зображення, графіки, таблиці, таймлайни, ментальні карти, колажі, квізи, аудіо- та відеоматеріали або їх поєднання. Використання соціальних мереж, які мають широкі технічні та технологічні мультимедійні можливості, може результативно та природно доповнювати навчальний процес, забезпечувати оперативність та безперервність комунікації.uk
dc.description.abstractThis paper studies the potential of a multimodal approach in distance education since the acceleration of the pace of digitalization of society continues to stimulate the development of this form of organization of the educational process. The combination of traditional methods typical for face-to-face classes and the acquisitions of modern information and communications technology (ICT) offers new opportunities for learning in a limited time and space framework. The target audience of distance education is learners, who, in everyday life, are most often deeply immersed in the computer-mediated communication environment. Based on this, a modern, competitive and effective educational institution seeks opportunities for the productive organization of the distance learning process, modernizing approaches and methods of presenting learning content, and building communication between the teacher and students. Remote learning, which uses synchronous and/or asynchronous forms of interaction, requires a wide range of communication tools. During face-to-face classes, information can also be transmitted non-verbally using gestures, facial expressions, intonation, prosody, and proxemic means. In turn, modern possibilities of computermediated communication also offer a variety of multimedia opportunities taking into account nonverbal communication. Digitalization organically contributes to the development of a multimodal educational organization. Different channels of perception, for example, visual or auditory, help to implement this practice of communication through multimedia formats. It allows the combination of the usage of verbal and non-verbal ways of presenting educational content, such as texts, static or animated images, graphs, charts, timelines, mind maps, collages, quizzes, audio and video materials, or a combination thereof. The use of social networks, which have ample technical and technological multimedia capabilities, can effectively and naturally supplement the learning process and ensure efficiency and continuity of communication.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectдистанційне навчанняuk
dc.subjectмультимодальністьuk
dc.subjectінформаційно-комунікаційні технологіїuk
dc.subjectмультимедіаuk
dc.subjectпедагогічний дизайнuk
dc.subjectdistance learninguk
dc.subjectmultimodalityuk
dc.subjectinformation and communication technologiesuk
dc.subjectmultimediauk
dc.subjectpedagogical designuk
dc.titleМультимодальні аспекти викладання у сфері сучасної дистанційної освітиuk
dc.title.alternativeMultimodal aspects of teaching in the field of modern distance educationuk
dc.typeArticleuk
local.subject.sectionСоціально-гуманітарні наукиuk
local.sourceІнноваційна педагогікаuk
local.sourceInnovative Pedagogyuk
local.subject.facultyІнститут права та сучасних технологійuk
local.identifier.sourceВидання Україниuk
local.subject.departmentКафедра філології та перекладу (ФП)uk
local.subject.method1uk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра філології та перекладу (ФП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Лебедєва_Лебедєв_стаття_innovpedagogy_2023.pdf167,59 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.