Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління : [139] Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Колекція містить тези доповідей в авторському варіанті.

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 41 до 60 з 139
Дата випускуНазваАвтор(и)
2014Маркетинг у сфері транспортних послугКорецький, С. Л.; Моханько, В. Г.
2014Моделі оплати праці збутового персоналуЧмельова, Г. В.
2014Інвент-маркетинг як сучасний метод непрямого впливу на споживачаМурована, Л. В.
2014Контент-маркетинг і його значення в стратегії ведення бізнесуМурована, Л. В.; Зинорук, Л. В.
2014Соціальна реклама в Україні: проблеми та перспективи розвиткуМурована, Л. В.; Богуславська, М. В.
2014Особливості маркетингової діяльності Store Food Disribution LTD в УкраїніУсик, С. П.; Дробна, О. П.
2014Сутність спонсорства як елементу маркетингових комунікаційПодольна, В. В.; Гаврилюк, А. В.
2014Особливості вірусного маркетингуПодольна, В. В.; Вознюк, Л. О.
2014Рівень конкурентоспроможності вітчизняної продукції галузі легкої промисловості УкраїниЯренко, А. В.; Кондратьєва, Н. К.
2014Законодавче регулювання комплексу маркетингу в діяльності підприємств легкої промисловостіЯренко, А. В.; Кобко, К. Г.
2014Маркетингове дослідження молочного ринку УкраїниЯренко, А. В.; Мелещенко, Ю. С.
2014Ефективність реклами у Wi-Fi мережахЯренко, А. В.; Новіков, Д. В.
2014Прийоми McDonald's із використанням "злого" маркетингуЯренко, А. В.; Чех-Чеховська, Я. І.
2014Напрями підвищення конкурентоспроможності ВАТ "ТриО" на ринку жіночого взуттяЯренко, А. В.; Карпенко, І. В.
2014Принципи управління підприємством в сучасних умовахГеселева, Н. В.; Заріцька, Н. М.
2014Методи аналізу банківських ризиківГеселева, Н. В.; Клименко, Ю. І.
2014Підходи до визначення ризиків у маркетингуГеселева, Н. В.; Євдоченко, В. А.
2014Сучасні аспекти реклами в комплексі маркетингових комунікаційГеселева, Н. В.; Дмітрова, М. В.
2014SMM як інструмент просування в маркетингуГеселева, Н. В.; Вознюк, Л. О.
2014Актуальні проблеми управління персоналомГеселева, Н. В.; Яценко, А. А.
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 41 до 60 з 139
Всеукраїнська наукова конференція молодих учених та студентів (м. Київ, 14 листопада 2014 року)