Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24211
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorЯцишина, Л. К.uk
dc.contributor.authorКоваль, Т. М.-
dc.date.accessioned2023-08-16T12:44:32Z-
dc.date.available2023-08-16T12:44:32Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationКоваль Т. М. Вплив економічної ситуації на медіа ринок України / Т. М. Коваль ; наук. кер. Л. К. Яцишина // Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління : тези доповідей Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів, м. Київ, 14 листопада 2014 року. – Київ : КНУТД, 2014. – С. 42.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24211-
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний універститет технологій та дизайнуuk
dc.titleВплив економічної ситуації на медіа ринок Україниuk
dc.typeThesisuk
local.conference.locationКиїв-
local.conference.date2014-11-14-
local.conference.nameАктуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління-
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
APPRMU_2014_P042.pdf151,72 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.