Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24219
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorBabaev, I. O.en
dc.date.accessioned2023-08-16T21:25:35Z-
dc.date.available2023-08-16T21:25:35Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.citationBabaev I. O. The main factors of influence on the competitiveness of products of enterprises of the flour industry = Основні фактори впливу на конкурентоспроможність продукції підприємств борошномельної промисловості [Текст] / I. O. Babaev // Менеджмент. - 2022. - Вип. 2 (36). - С. 25-33.uk
dc.identifier.issn2415-3206
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24219-
dc.description.abstractРесурсний потенціал агропродовольчого виробництва економіки України обумовлює доцільність її орієнтації на стратегію самозабезпеченості у вирішенні проблеми продовольчої безпеки на національному рівні, а також важливу роль експорту агропродовольчої продукції для розвитку аграрного сектора. Світові тенденції, пов’язані із глобалізацією, зростанням ступеня відкритості економік та підвищенням їх взаємозалежностей призводять до підвищення вимог до національних виробництв з точки зору їх конкурентоспроможності. Формування конкурентоспроможності продукції підприємств борошномельної галузі залежить від множини чинників, що об’єктивно ускладнює процес управління нею. Такі чинники залежно від рівня та сфери дії запропоновано для систематизації проведення аналізу конкурентоспроможності підприємств борошномельної галузі об’єднати у 10 груп 1) ресурсні; 2) інноваційні; 3) мікроекономічні; 4) галузеві; 5) інфраструктурні та логістичні; 6) макроекономічні; 7) інституційно-регуляційні; 8) зовнішньоторговельні; 9) соціальні; 10) екологічні. Гіпотеза наукового дослідження полягає в дослідженні впливу зовнішніх та внутрішніх чинників на конкурентоспроможність продукції підприємств борошномельної галузі. Метою дослідження є аналізування та обґрунтування впливу чинників на конкурентоспроможність продукції досліджуваних підприємств. Методологією наукового дослідження є загальнонаукові методи дослідження, зокрема: індукції та дедукції, порівняння, експертного аналізу, методу групування. Доведено, що конкурентоспроможність є багатокомпонентною характеристикою продукції, суб’єкта господарювання, регіону, галузі, країни, а також залежить від чинників часу та місця, що призводять до певних складнощів в її оцінці. Між формуванням конкурентоспроможності на всіх її рівнях існує тісний взаємозв’язок. Чинники конкурентоспроможності підприємства, галузі, країни впливатимуть на конкурентоспроможність продукції, яка в свою чергу впливає на конкурентоспроможність суб’єктів різних рівнів. Та в різних групах чинників є ті, які позитивно впливають на формування конкурентоспроможності, і ті, які здійснюють негативний вплив.uk
dc.description.abstractThe resource potential of agri-food production of the economy of Ukraine determines the expediency of its orientation towards the strategy of self-sufficiency in solving the problem of food security at the national level, as well as the important role of the export of agri-food products for the development of the agrarian sector. World trends associated with globalization, increasing degree of openness of economies and increasing their interdependencies lead to increased requirements for national production from the point of view of their competitiveness. The formation of the competitiveness of products of enterprises of the flour milling industry depends on a number of factors, which objectively complicates the process of its management. Depending on the level and scope of action, such factors are proposed to be combined into 10 groups in order to systematize the analysis of the competitiveness of enterprises in the flour milling industry: 1) resource; 2) innovative; 3) microeconomic; 4) sectoral; 5) infrastructure and logistics; 6) macroeconomic; 7) institutional and regulatory; 8) foreign trade; 9) social; 10) ecological. The hypothesis of the scientific research consists in the study of the influence of external and internal factors on the competitiveness of products of enterprises of the flour industry. The purpose of the study is to analyze and justify the impact of factors on the competitiveness of the products of the enterprises under study. The methodology of scientific research is general scientific research methods, in particular: induction and deduction, comparison, expert analysis, grouping method. It has been proven that competitiveness is a multi-component characteristic of products, business entity, region, industry, country, and also depends on factors of time and place, which lead to certain difficulties in its assessment. There is a close relationship between the formation of competitiveness at all its levels. Factors of competitiveness of the enterprise, industry, country will affect the competitiveness of products, which in turn affects the competitiveness of subjects at different levels. But in different groups of factors there are those that have a positive influence on the formation of competitiveness, and those that exert a negative influence.en
dc.languageen
dc.subjectєвроінтеграціяuk
dc.subjectінноваційний розвитокuk
dc.subjectконкурентоспроможністьuk
dc.subjectконкурентні перевагиuk
dc.subjectчинники впливуuk
dc.subjectпродукція підприємств борошномельної галузіuk
dc.subjectEuropean integrationen
dc.subjectinnovative developmenten
dc.subjectcompetitivenessen
dc.subjectcompetitive advantagesen
dc.subjectinfluencing factorsen
dc.subjectproducts of enterprises of the flour industryen
dc.titleThe main factors of influence on the competitiveness of products of enterprises of the flour industryen
dc.title.alternativeОсновні фактори впливу на конкурентоспроможність продукції підприємств борошномельної промисловості
dc.typeArticle
local.contributor.altauthorБабаєв, І.uk
local.sourceМенеджментuk
local.source.numberВип. 2 (36)uk
local.identifier.doi10.30857/2415-3206.2022.2.2
local.subject.method0
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Менеджмент

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Management_2022_Issue2(36)_P025-033.pdf172,95 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.