Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24234
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorЗоріна, О. І.uk
dc.contributor.authorГончаренко, Д. С.-
dc.date.accessioned2023-08-18T10:05:32Z-
dc.date.available2023-08-18T10:05:32Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationГончаренко Д. С. Позиціонування як метод конкурентної боротьби на ринку транспортних послуг / Д. С. Гончаренко ; наук. кер. О. І. Зоріна // Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління : тези доповідей Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів, м. Київ, 14 листопада 2014 року. – Київ : КНУТД, 2014. – С. 54.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24234-
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний універститет технологій та дизайнуuk
dc.titleПозиціонування як метод конкурентної боротьби на ринку транспортних послугuk
dc.typeThesisuk
local.conference.locationКиїв-
local.conference.date2014-11-14-
local.conference.nameАктуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління-
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
APPRMU_2014_P054.pdf153,32 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.