Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24265
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorГеселева, Н. В.uk
dc.contributor.authorБарсукова, М. А.-
dc.date.accessioned2023-08-18T11:18:26Z-
dc.date.available2023-08-18T11:18:26Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationБарсукова М. А. Концепція стратегічного управління General Electric / McKinsey / М. А. Барсукова ; наук. кер. Н. В. Геселева // Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління : тези доповідей Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів, м. Київ, 14 листопада 2014 року. – Київ : КНУТД, 2014. – С. 85.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24265-
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний універститет технологій та дизайнуuk
dc.titleКонцепція стратегічного управління General Electric / McKinseyuk
dc.typeThesisuk
local.conference.locationКиїв-
local.conference.date2014-11-14-
local.conference.nameАктуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління-
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
APPRMU_2014_P085.pdf137,82 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.