Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24320
Назва: Розробка колекції виробів індустрії моди з урахуванням прогнозування модних трендів
Інші назви: Development of a collection of products of the fashion industry taking into account the forecasting of trends
Автори: Гараніна, О. О.
Зіркевич, Вікторія Ігорівна
Ключові слова: прогнозування модних трендів
розробка колекції
соціальні медіа
споживчий попит
аналіз модних показників
успішність на ринку моди
forecasting fashion trends
collection development
social media
consumer demand
analysis of fashion indicators
success in the fashion market
Дата публікації: 2023
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Зіркевич В. І. Розробка колекції виробів індустрії моди з урахуванням прогнозування модних трендів : дипломна магістерська робота за спеціальністю 182 Технології легкої промисловості / В. І. Зіркевич ; наук. кер. О. О. Гараніна ; рец. Я. В. Редько. – Київ : КНУТД, 2023. – 88 с.
Короткий огляд (реферат): Дипломну магістерську роботу присвячено розробці колекції виробів індустрії моди з використанням методів прогнозування модних трендів. В роботі проаналізовані різні методи прогнозування модних трендів, такі як аналіз соціальних медіа, дослідження споживчого попиту, аналіз модних показників та трендових прогнозів. Робота спрямована на вивчення та аналіз кроків, які потрібно здійснити для створення колекції модних виробів, включаючи вибір концепції, створення дизайнерських ескізів, вибір матеріалів, розробку макетів та прототипів, а також тестування та оцінку готових виробів. Основну увагу приділено урахуванню та прогнозуванню модних трендів, що дозволило створювати колекцію, яка є актуальною та відповідає попиту цільової аудиторії. На основі зібраних даних розроблено колекцію виробів індустрії моди на основі прогнозованих трендів, що відповідають популярним стилям та смакам споживачів.
This master's thesis is dedicated to the development of a collection of fashion products using fashion trend forecasting methods. The work analyses various methods of forecasting fashion trends, such as social media analysis, consumer demand research, analysis of fashion indicators and trend forecasts. The work is aimed at studying and analysing the steps that need to be taken to create a collection of fashion products, including choosing a concept, creating design sketches, selecting materials, developing layouts and prototypes, as well as testing and evaluating finished products. The main focus is on taking into account and predicting fashion trends, which allowed us to create a collection that is relevant and meets the demand of the target audience. Based on the collected data, a collection of fashion products was developed based on predicted trends that meet popular styles and tastes of consumers.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24320
Faculty: Факультет мистецтв і моди
Department: Кафедра технології моди
Розташовується у зібраннях:Магістерський рівень
Кафедра технології моди (ТМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Dyplom182_Zirkevych_Haranina.pdf3,56 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.