Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24364
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorКвіта, Г. М.-
dc.contributor.authorБорисенко, Анастасія Сергіівна-
dc.date.accessioned2023-08-29T10:30:47Z-
dc.date.available2023-08-29T10:30:47Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationБорисенко А. С. Вдосконалення маркетингової стратегії функціонування підприємства : дипломна магістерська робота за спеціальністю 075 Маркетинг / А. С. Борисенко ; наук. кер. Г. М. Квіта ; рец. І. В. Пономаренко. – Київ : КНУТД, 2022. – 74 с.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24364-
dc.description.abstractВ роботі розглянуто сутність стратегічного планування та види стратегій підприємства; проведено дослідження ринку кави та підприємств, що працюють у сфері HoReCa в Україні. Визначено позицію підприємства кав’ярні "Без дверей Espresso Bar"; оцінено маркетингові показники діяльності кав’ярні "Без дверей Espresso Bar" та визначено пріоритетні напрями розвитку; запропоновано ряд заходів для реалізації запропонованої стратегії. Результати дослідження можуть бути використані для вирішення проблем, пов’язаних з маркетинговим стратегічним управлінням підприємств, що працюють у сфері HoReCa.uk
dc.description.abstractThe work examines the essence of strategic planning and types of enterprise strategies; a study of the coffee market and enterprises operating in the HoReCa sector in Ukraine was conducted. The position of the "Doorless Espresso Bar" coffee shop enterprise has been determined; the marketing indicators of the coffee shop "Bez dvere Espresso Bar" were evaluated and the priority areas of development were determined; a number of measures are proposed for the implementation of the proposed strategy. The results of the research can be used to solve problems related to marketing strategic management of enterprises operating in the HoReCa sector.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectринок кав’яреньuk
dc.subjectринок кавиuk
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk
dc.subjectмаркетингова стратегіяuk
dc.subjectcoffee shop marketuk
dc.subjectcoffee marketuk
dc.subjectmarketing activityuk
dc.subjectmarketing strategyuk
dc.titleВдосконалення маркетингової стратегії функціонування підприємстваuk
dc.title.alternativeImproving the marketing strategy of the enterprise's functioninguk
dc.typeДипломний проектuk
local.contributor.altauthorBorysenko, A.-
local.subject.facultyФакультет управління та бізнес-дизайнуuk
local.subject.departmentКафедра маркетингу та комунікаційного дизайнуuk
local.subject.method1uk
local.diplom.groupМгЗКМ-1-21uk
local.diplom.targetМетою даної роботи є визначення ролі та місця маркетингових стратегій в управлінні підприємством, формулювання теоретичних підходів до формування маркетингової стратегії на підприємствах з урахуванням цільових сегментів ринку.uk
local.diplom.objectОб’єктом дослідження є ринок кави та кав’ярень України.uk
local.diplom.predmetПредметом дослідження є маркетингова діяльність підприємства ТОВ "Без дверей Espresso Bar" та окремі складові стратегії удосконалення, які спрямовані на підвищення її ефективності.uk
local.diplom.methodДля проведення дослідження були використані такі загальнонаукові методи, як аналіз, синтез, моделювання. Серед спеціальних методів SWOT-аналіз, спостереження, глибинне інтерв’ю, опитування, кабінетні дослідження.uk
local.diplom.okrМагістрuk
local.diplom.specialityМаркетингuk
local.diplom.programКомунікаційний маркетингuk
local.contributor.altadvisorKvita, G. M.-
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Магістерський рівень

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Dyplom075_Borysenko_Kvita.pdf1,03 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.