Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24367
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Колиско, О. З. | - |
dc.contributor.author | Горілий, Владислав Олександрович | - |
dc.date.accessioned | 2023-08-29T11:29:42Z | - |
dc.date.available | 2023-08-29T11:29:42Z | - |
dc.date.issued | 2022-11-20 | - |
dc.identifier.citation | Горілий В. О. Багатокористувацька економічна покрокова онлайн стратегія : дипломна магістерська робота за спеціальністю 122 Комп’ютерні науки / В. О. Горілий ; наук. кер. О. З. Колиско. – Київ : КНУТД, 2022. – 104 с. | uk |
dc.identifier.uri | https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24367 | - |
dc.description.abstract | Метою дослідження стала розробка нової програми-гри в жанрі стратегія, а завданням дослідження стало на основі теоретичної інформації та проведеного аналізу, розробити концепцію багатокористувацької покрокової стратегії. Об'єктом дослідження виступила ігрова індустрія, а предметом – компанії, що займаються розробкою стратегій різних типів. Були задіяні такі методи дослідження: аналіз, синтез, моделювання, аналогія, узагальнення, конкретизація, порівняння, опитування. Також були використані такі способи розробки: мова програмування С#, JavaScript, Python, PHP, стандартизована мова гіпертекстової розмітки HTML, ігровий движок Unity, мова запитів SQL. Практична значимість полягає у розробці нової програми-стратегії, яка може бути запатентована в майбутньому та приносити дохід. Наукова новизна полягає у поєднанні жанрів покрокової стратегії та стратегії у реальному часі у новий жанр. У першому розділі був представлений опис стратегій, їх історія та типи. У другому розділі було проведено аналіз основних ігор-стратегій, їх переваг, характерних рис. У третьому розділі був описаний процес розробки розрахованої на багато кроків стратегії. | uk |
dc.description.abstract | The purpose of my research was to develop a new application game in the strategy genre, and the task of the research was to develop a step-by-step concept based on theoretical information and analysis strategies. The object of the study was the gaming industry, and the subject was companies engaged in the development of strategies of various types. The following research methods were used in the work: analysis, synthesis, modeling, analogy, generalization, concretization, comparison. The following development methods were also applied: programming languages such as C#, JavaScript, Python, PHP, standardized HTML hypertext markup language, Unity game engine, language of requests SQL. The practical significance lies in the development of a new application-a strategy that can be patented in the future and generate revenue. The scientific novelty consists in combining the genres of turn-based strategy and real-time strategy into a new genre. The first section presented a description of the strategies, their history and types. In the second section an analysis was made of the main strategy games, their advantages, and characteristic features. The third section described the process of developing a multiplayer turn-based strategy. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Київський національний університет технологій та дизайну | uk |
dc.subject | покрокова стратегія | uk |
dc.subject | розробка гри | uk |
dc.subject | розрахований на багато користувачів додаток | uk |
dc.subject | стратегія в реальному часі | uk |
dc.subject | turn-based strategy | uk |
dc.subject | game development | uk |
dc.subject | multiplayer application | uk |
dc.subject | realtime strategy | uk |
dc.title | Багатокористувацька економічна покрокова онлайн стратегія | uk |
dc.title.alternative | Topic multiplayer economic turn-based online strategy | uk |
dc.type | Дипломний проект | uk |
local.contributor.altauthor | Horilyi, V. O. | - |
local.subject.faculty | Факультет мехатроніки та комп'ютерних технологій | uk |
local.subject.department | Кафедра комп'ютерних наук | uk |
local.subject.method | 1 | uk |
local.diplom.group | МгІТ-21 | uk |
local.diplom.target | Розробка кросплатформової гри на персональні комп'ютери та телефони. | uk |
local.diplom.object | Ігрова індустрія. | uk |
local.diplom.predmet | Робочий прототип гри, з використанням ігрового рушія Unity. | uk |
local.diplom.method | Аналіз, синтез, моделювання, аналогія, узагальнення, конкретизація, порівняння, опитування. | uk |
local.diplom.okr | Магістр | uk |
local.diplom.speciality | 122 Ком’ютерні науки | uk |
local.diplom.program | Ком’ютерні науки | uk |
local.contributor.altadvisor | Kolisko, O. Z. | - |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра комп'ютерних наук (КН) Магістерський рівень |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Dyplom122_Horilyi_Kolisko.pdf | 1,65 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.