Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24378
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorШевченко, О. О.-
dc.contributor.authorГородецька, О. Ю.-
dc.date.accessioned2023-08-29T18:34:49Z-
dc.date.available2023-08-29T18:34:49Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationГородецька О. Ю. Інноваційні стратегії стимулювання попиту в сфері туризму : дипломна бакалаврська робота за спеціальністю 242 Туризм і рекреація / О. Ю. Городецька ; наук. кер. О. О. Шевченко ; рец. А. Доценко. – Київ : КНУТД, 2023. – 86 с.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24378-
dc.description.abstractВипускну бакалаврську роботу присвячено дослідженню теоретичних положень та обґрунтуванню практичних рекомендацій інноваційних стратегій стимулювання попиту в сфері туризму. На підставі дослідження діяльності "ТОВ "Сант Валентин" обґрунтовано основні проблемні питання поточного етапу розвитку підприємства, проведено комплексну діагностику діяльності підприємств, запропоновано набір стратегій. Обґрунтовано основні механізми імплементації стратегічних підходів "ТОВ "Сант Валентин" за рахунок активізації інвестиційно-інноваційної діяльності, що сприятиме довгостроковому баченню перспектив розвитку підприємства в сфері туризму.uk
dc.description.abstractThe final bachelor's thesis is devoted to the research of theoretical provisions and substantiation of practical recommendations of innovative strategies for stimulating demand in the field of tourism. On the basis of a study of the activities of "Sant Valentin" LLP, the main problematic issues of the current stage of the enterprise's development were substantiated, a comprehensive diagnosis of the enterprises' activities was carried out, and a set of strategies was proposed. The main mechanisms for implementing the strategic approaches of "St. Valentine LLC" through the intensification of investment and innovation activities are substantiated, which will contribute to a long-term vision of the prospects for the development of the enterprise in the field of tourism.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectінноваціїuk
dc.subjectстратегіяuk
dc.subjectпопитuk
dc.subjectстимулювання попитуuk
dc.subjectефективністьuk
dc.subjectinnovationuk
dc.subjectstrategyuk
dc.subjectdemanduk
dc.subjectdemand stimulationuk
dc.subjectefficiencyuk
dc.titleІнноваційні стратегії стимулювання попиту в сфері туризмуuk
dc.title.alternativeInnovative strategies for stimulating demand in the field of tourismuk
dc.typeДипломний проектuk
local.contributor.altauthorHorodetska, O. Yu.-
local.subject.facultyФакультет культурних і креативних індустрійuk
local.subject.departmentКафедра туризму та готельно-ресторанного бізнесуuk
local.subject.method1uk
local.diplom.groupБЗТУРск(н)-20uk
local.diplom.okrБакалаврuk
local.diplom.speciality242 Туризм і рекреаціяuk
local.diplom.programТуризмuk
local.contributor.altadvisorShevchenko, O. O.-
Розташовується у зібраннях:Бакалаврський рівень
Кафедра туризму та готельно-ресторанного бізнесу (ТГРБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Dyplom242_Horodetska_Shevchenko.pdf1,4 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.