Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24476
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorYevseitseva, Olenaen
dc.contributor.authorOlshanska, Yanaen
dc.date.accessioned2023-09-05T21:14:31Z-
dc.date.available2023-09-05T21:14:31Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationYevseitseva O. S. Development mechanism of the SMM-strategy for the company's product brand = Механізм розробки SMM-стратегії для бренду продукції підприємства [Текст] / O. S. Yevseitseva, Ya. O. Olshanska // Журнал стратегічних економічних досліджень. - 2023. - № 3 (14). - С. 84-92.uk
dc.identifier.issn2786-5398-
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24476-
dc.description.abstractВ статті зазначено, що в сучасному інформаційному світі соціальні мережі вже давно стали незамінним інструментом для просування брендів в епоху діджиталізації. Створення ефективного механізму розробки SMM-стратегії для бренду продукції підприємства є ключовим аспектом для досягнення успіху в цьому напрямку. Доведено, що для комерційних користувачів та бізнес-агентів важливо розуміти, що пасивна присутність у соціальних мережах не є достатньою, адже потрібно постійно реалізовувати ефективну стратегію соціальних медіа маркетингу (SMM), яка допоможе досягти поставлених цілей та підвищити конкурентоспроможність підприємства. Встановлено, що при ефективному механізмі розробки SMM-стратегії для бренду продукції підприємства необхідно враховувати такі основні елементи: визначення цілей; цільова аудиторія; обрання найкращих платформ; створення та впровадження цікавого контенту; часовий інтервал публікацій; постійний зворотній зв’язок з аудиторією; візуалізація бренду; аналіз, оцінка та оптимізація соціальних мереж; реклама; аналіз підприємств-конкурентів. Доведено, що ефективний механізм розробки SMM-стратегії для бренду продукції підприємства має бути диверсифікований таким чином, який зможе швидко налаштуватися до змін у поведінці аудиторії та трендах в соціальних мережах, що є базовим драйвером у діяльності будь-якого бізнесу, який прагне досягти успіху в цифровому світі. Визначено, що механізм розробки SMM-стратегії для бренду продукції підприємства включає різні етапи і завдання, і кожен з них вимагає певних навичок та знань. Залучення спеціалістів для кожного аспекту допомагає ефективніше вирішувати завдання та досягати поставлених цілей. Також, з’ясовано, що з огляду на постійну зміну та розвиток соціальних мереж та поведінки користувачів, необхідно забезпечувати постійний моніторинг та аналіз результатів, щоб адаптувати стратегію за потреби та зберігати високу ефективність. Визначено, що механізм розробки SMM-стратегії для бренду продукції підприємства включає в себе такі основні етапи: аналіз цільової аудиторії, визначення цілей, вибір платформ, створення контенту, створення брендованого стилю, планування рекламних кампаній, залучення аудиторії, аналітика та оптимізація, моніторинг конкурентів, звітність. Встановлено, що механізм розробки SMM-стратегії для бренду продукції підприємства – це прогресивний вектор руху інтернет-маркетингу, який за допомогою комплексу елементів та засобів щодо використання соціальних медіа через канали просування компаній та брендів вирішує різні маркетингові бізнес-питання.uk
dc.description.abstractThe article states that in today’s information world, social networks have long become an indispensable tool for promoting brands in the age of digitalization. Creating an effective mechanism for developing an SMM-strategy for a company’s product brand is a key aspect for achieving success in this direction. It has been proven that it is important for commercial users and business agents to understand that a passive presence in social networks is not enough, because it is necessary to constantly implement an effective strategy of social media marketing (SMM), which will help to achieve the set goals and increase the competitiveness of the enterprise. It has been established that the following basic elements must be taken into account in the effective mechanism of developing an SMM-strategy for a company’s product brand: definition of goals; target audience; choosing the best platforms; creation and introduction of interesting content; time interval of publications; constant feedback from the audience; brand visualization; analysis, assessment and optimization of social networks; advertising; analysis of competing enterprises. It has been proven that an effective mechanism for developing an SMM-strategy for a company’s product brand should be diversified in such a way that it can quickly adjust to changes in audience behavior and trends in social networks, which is a basic driver in the activity of any business that seeks to succeed in digital world. It was determined that the mechanism of developing an SMM-strategy for a company’s product brand includes various stages and tasks, and each of them requires certain skills and knowledge. Involvement of specialists for each aspect helps to solve tasks more efficiently and achieve set goals. In addition, it was found that due to the constant change and development of social networks and user behavior, it is necessary to ensure constant monitoring and analysis of results in order to adapt the strategy as needed and maintain high efficiency. It was determined that the mechanism for developing an SMM-strategy for a company’s product brand includes the following main stages: analysis of the target audience, definition of goals, selection of platforms, creation of content, creation of a branded style, planning of advertising campaigns, audience attraction, analytics and optimization, monitoring of competitors, reporting. It has been established that the mechanism for developing an SMM-strategy for a company’s product brand is a progressive vector of the Internet marketing movement, which, with the help of a complex of elements and tools for the use of social media through the channels of promotion of companies and brands, solves various marketing business issues.en
dc.languageen-
dc.subjectSMM-стратегіяuk
dc.subjectбрендuk
dc.subjectпродукція підприємстваuk
dc.subjectмеханізмuk
dc.subjectцільова аудиторіяuk
dc.subjectконкурентиuk
dc.subjectрекламна кампаніяuk
dc.subjectплатформиuk
dc.subjectсоціальні мережіuk
dc.subjectефективність стратегіїuk
dc.subjectвізуалізація брендуuk
dc.subjectрекламаuk
dc.subjectцифровізаціяuk
dc.subjectSMM-strategyen
dc.subjectbranden
dc.subjectenterprise productsen
dc.subjectmechanismen
dc.subjecttarget audienceen
dc.subjectcompetitorsen
dc.subjectadvertising campaignen
dc.subjectplatformsen
dc.subjectsocial networksen
dc.subjectstrategy effectivenessen
dc.subjectbrand visualizationen
dc.subjectadvertisingen
dc.subjectdigitalizationen
dc.titleDevelopment mechanism of the SMM-strategy for the company's product branden
dc.title.alternativeМеханізм розробки SMM-стратегії для бренду продукції підприємства-
dc.typeArticle-
local.contributor.altauthorЄвсейцева, О. С.uk
local.contributor.altauthorОльшанська, Я. О.uk
local.subject.sectionСучасні тенденції та проблеми управлінняuk
local.sourceЖурнал стратегічних економічних дослідженьuk
local.source.number№ 3 (14)uk
local.identifier.doi10.30857/2786-5398.2023.3.9-
local.subject.method0-
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Журнал стратегічних економічних досліджень

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
JSED_2023_N3(14)_P084-092.pdf286,53 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.