Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24523
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorМурована, Л. В.uk
dc.contributor.authorБогуславська, М. В.-
dc.date.accessioned2023-09-09T18:47:08Z-
dc.date.available2023-09-09T18:47:08Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationБогуславська М. В. Соціальна реклама в Україні: проблеми та перспективи розвитку / М. В. Богуславська ; наук. кер. Л. В. Мурована // Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління : тези доповідей Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів, м. Київ, 14 листопада 2014 року. – Київ : КНУТД, 2014. – С. 101.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24523-
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний універститет технологій та дизайнуuk
dc.titleСоціальна реклама в Україні: проблеми та перспективи розвиткуuk
dc.typeThesisuk
local.conference.locationКиїв-
local.conference.date2014-11-14-
local.conference.nameАктуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління-
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
APPRMU_2014_P101.pdf138,09 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.