Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24531
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorВороніна, Р. М.uk
dc.contributor.authorСтаросілець, Н. М.-
dc.date.accessioned2023-09-09T19:08:02Z-
dc.date.available2023-09-09T19:08:02Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationСтаросілець Н. М. Основні показники ефективності маркетингової діяльності підприємств / Н. М. Старосілець ; наук. кер. Р. М. Вороніна // Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління : тези доповідей Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів, м. Київ, 14 листопада 2014 року. – Київ : КНУТД, 2014. – С. 109.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24531-
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний універститет технологій та дизайнуuk
dc.titleОсновні показники ефективності маркетингової діяльності підприємствuk
dc.typeThesisuk
local.conference.locationКиїв-
local.conference.date2014-11-14-
local.conference.nameАктуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління-
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
APPRMU_2014_P109.pdf136,28 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.