Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24555
Назва: Доцільність використання мерчандайзингу в готельному бізнесі
Автори: Лазуткіна, А. В.
Карплюк, А. М.
Дата публікації: 2014
Видавництво: Київський національний універститет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Карплюк А. М. Доцільність використання мерчандайзингу в готельному бізнесі / А. М. Карплюк ; наук. кер. А. В. Лазуткіна // Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління : тези доповідей Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів, м. Київ, 14 листопада 2014 року. – Київ : КНУТД, 2014. – С. 133.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24555
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
APPRMU_2014_P133.pdf137,99 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.