Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24604
Назва: Впровадження терміну Disegno в академічний дискурс XVI століття
Інші назви: Term Disegno implementation in the academic discourse of the 16th century
Автори: Яковлев, Микола
Коломієць, Антон
Ключові слова: живопис
скульптура
архітектура
художник.
disegno
painting
sculpture
architecture
artist
Дата публікації: 2023
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Яковлев М. Впровадження терміну Disegno в академічний дискурс XVI століття / М. Яковлев, А. Коломієць // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів V Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 27 квітня 2023 року. – У 2-х т. – Т. 1. – Київ : КНУТД, 2023. – С. 132-135.
Короткий огляд (реферат): Автори вивчають витоки терміну disegno у європейській науковій думці XVI ст. Розглянуто тлумачення та роз’яснення цього терміну такими митцями-мислителями, як Francisco De Holanda, Giorgio Vasari, Federico Zuccari. Подано думки сучасних дослідників. Зазначені автори XVI ст. були знаковими постатями не лише в мистецтві, але й, насамперед, у теорії мистецтва та становленні мистецької академічної освіти у Європі. Їхній погляд на термін disegno, його розуміння – є важливим для коректного тлумачення його тепер. Крім того, висока планка інтелектуального дискурсу високоосвічених авторів, які були водночас визнаними митцями, є гідним орієнтиром для дослідників культурологічного поля у XXI ст.
The author studies the disegno term origins in European scientific thought of the 16th century. The term interpretation and clarification by such artists-thinkers as Francisco De Holanda, Giorgio Vasari, Federico Zuccari is considered. Also, the opinions of modern researchers are presented in this research. The mentioned authors of the 16th century were iconic figures not only in art, but primarily in art theory as well as in art formation of academic education in Europe. Nowadays, their points of view of the disegno term, term understanding – are important for its correct interpretation. In addition, the high bar of intellectual discourse of highly educated authors, who were at the same time recognized artists, is a worthy reference point for the cultural field research in the 21st century.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24604
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми сучасного дизайну

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
APSD_2023_V1_P132-135.pdf588,09 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.