Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24708
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКуценко, Анастасія-
dc.contributor.authorПустовіт, Марина-
dc.contributor.authorВасильєва, О. С.-
dc.date.accessioned2023-09-21T12:48:37Z-
dc.date.available2023-09-21T12:48:37Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationКуценко А. Концепції для конструювання ідентичності бренду сучасних компаній / А. Куценко, М. Пустовіт, О. С. Васильєва // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів V Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 27 квітня 2023 року. – У 2-х т. – Т. 2. – Київ : КНУТД, 2023. – С. 81-84.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24708-
dc.description.abstractУ статті розглянуто значення бренду для конструювання ідентичності сучасних компаній. Метою дослідження є аналіз особливостей створення концепції для бренду сучасних компаній з точки зору графічного дизайнера. В роботі розкрито основні принципи концепцій відомих компаній "Nike" і "Starbucks". На основі аналізу виявлено ключові стратегії брендингу компаній "Nike" і "Starbucks".uk
dc.description.abstractThe article discusses the importance of branding for establishing the identity of modern companies. The aim of the research is to analyze the features of creating a concept for the branding of modern companies from the perspective of a graphic designer. The paper reveals the main principles of the branding concepts of well-known companies such as "Nike" and "Starbucks". Based on the analysis, key branding strategies of "Nike" and "Starbucks" are identified.en
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectбрендuk
dc.subjectбрендбукuk
dc.subjectдизайнuk
dc.subjectграфічний дизайнuk
dc.subjectконцепціяuk
dc.subjectбрендингuk
dc.subjectbranduk
dc.subjectbrand bookuk
dc.subjectdesignuk
dc.subjectgraphic designuk
dc.subjectconceptuk
dc.subjectbrandinguk
dc.titleКонцепції для конструювання ідентичності бренду сучасних компанійuk
dc.title.alternativeFundamental concepts for constructing the brand identity of modern companiesuk
dc.typeThesisuk
local.contributor.altauthorKutsenko, A.-
local.contributor.altauthorPustovit, M.-
local.contributor.altauthorVasilyeva, O.-
local.conference.locationКиїв-
local.conference.date2023-04-27-
local.conference.nameАктуальні проблеми сучасного дизайну-
local.conference.sectionГрафічний дизайн у полікультурному просторіuk
Розташовується у зібраннях:Кафедра графічного дизайну (ГД)
Актуальні проблеми сучасного дизайну

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
APSD_2023_V2_P081-084.pdf795,74 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.