Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24710
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМазніченко, О. В.-
dc.contributor.authorБідненко, Ольга-
dc.contributor.authorКарманова, Ніна-
dc.date.accessioned2023-09-21T12:56:49Z-
dc.date.available2023-09-21T12:56:49Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationМазніченко О. В. Ребрендинг сучасних українських компаній: головні ідеї / О. В. Мазніченко, О. Бідненко, Н. Карманова // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів V Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 27 квітня 2023 року. – У 2-х т. – Т. 2. – Київ : КНУТД, 2023. – С. 89-92.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24710-
dc.description.abstractПроведено аналіз тенденцій сучасної пакувальної продукції. У роботі визначено головні тренди у цій галузі графічного дизайну, що дозволили встановити зміни у стилі пакувальної продукції вітчизняних компаній на основі процесу ребрендингу. Основна увага приділена порівняльному аналізу графічних стилів, який обирають компанії в рамках редизайну. Ключові акценти зроблені на висвітлені змін кольорової гами, шрифтів, логотипів, та комплексній зміні всіх базисних елементів фірмового стилю.uk
dc.description.abstractThe article analyzes the trends of modern packaging products. The paper identifies the main trends in this field of graphic design, which allowed to establish changes in the style of packaging products of domestic companies based on the rebranding process. The main attention is paid to the comparative analysis of graphic styles chosen by companies as part of the redesign. The key emphasis is placed on highlighting changes in colors, fonts, logos, and a comprehensive change in all basic elements of corporate identity.en
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectпакуванняuk
dc.subjectредизайнuk
dc.subjectфірмовий стильuk
dc.subjectмінімалізмuk
dc.subjectребрендингuk
dc.subjectpackaginguk
dc.subjectredesignuk
dc.subjectcorporate identityuk
dc.subjectminimalismuk
dc.subjectrebrandinguk
dc.titleРебрендинг сучасних українських компаній: головні ідеїuk
dc.title.alternativeRebranding of modern Ukrainian companies: main ideasuk
dc.typeThesisuk
local.contributor.altauthorMaznichenko, O.-
local.contributor.altauthorBidnenko, O.-
local.contributor.altauthorKarmanova, N.-
local.conference.locationКиїв-
local.conference.date2023-04-27-
local.conference.nameАктуальні проблеми сучасного дизайну-
local.conference.sectionГрафічний дизайн у полікультурному просторіuk
Розташовується у зібраннях:Кафедра графічного дизайну (ГД)
Актуальні проблеми сучасного дизайну

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
APSD_2023_V2_P089-092.pdf611,12 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.