Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24752
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОлейнікова, І. В.-
dc.contributor.authorДзікевич, А. В.-
dc.contributor.authorКириченко, Римма Вікторівна-
dc.date.accessioned2023-09-26T12:39:32Z-
dc.date.available2023-09-26T12:39:32Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationОлейнікова І. Колірна терапія, як елемент у світлодизайні інтерактивного дитячого простору / І. В. Олейнікова, А. В. Дзікевич, Р. В. Кириченко // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів V Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 27 квітня 2023 року. – У 2-х т. – Т. 2. – Київ : КНУТД, 2023. – С. 221-224.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24752-
dc.description.abstractПредставлено розробку методики дослідження впливу світлотерапії для відновлення емоційного стану дітей після травматичних подій. У методиці пропонується використання методу колірних виборів Л. Собчик – модифікованого варіанту восьмиколірного тесту Люшера для вивчення неусвідомлюваних проблем особистості, актуального стану та інших характеристик. Даний метод буде використовуватися для вхідного та вихідного контролю дітей під час проведення колірної терапії з різними діапазонами довжин хвиль випромінювання. Додавання складової арт-дизайну дозволить створити простір, який відображатиме цінності сучасного покоління дітей – незалежність, винахідливість та відсутність обмежень. Ці методи та терапії можуть бути корисними для практикуючих психологів та арт-терапевтів, що працюють із дітьми.uk
dc.description.abstractThe development of a methodology for investigating the effect of light therapy on the emotional recovery of children after traumatic events is presented. The methodology proposes the use of L. Sobchik's color choice method and Luscher's modified eight-color test to study unconscious personality problems, current state, and other characteristics. This method will be used for input and output control of children during color therapy with different ranges of wavelength radiation. Adding an art design component will create a space that reflects the values of modern children - independence, ingenuity, and a lack of limitations. These methods and therapies can be useful for practicing psychologists and art therapists working with children.en
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.subjectарт-терапіяuk
dc.subjectкольоровий світлодизайнuk
dc.subjectтест Люшераuk
dc.subjectметод колірних виборівuk
dc.subjectемоційно-психологічний станuk
dc.subjectart therapyuk
dc.subjectcolor lighting designuk
dc.subjectLuscher testuk
dc.subjectmethod of color choicesuk
dc.subjectemotional and psychological stateuk
dc.titleКолірна терапія, як елемент у світлодизайні інтерактивного дитячого просторуuk
dc.title.alternativeColor therapy as an element in the lighting design of interactive children's spacesuk
dc.typeThesisuk
local.contributor.altauthorOleinikova, I.-
local.contributor.altauthorDzikevych, A.-
local.contributor.altauthorKyrychenko, R.-
local.conference.locationКиїв-
local.conference.date2023-04-27-
local.conference.nameАктуальні проблеми сучасного дизайну-
local.conference.sectionПерспективи розвитку дизайну архітектурного середовищаuk
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми сучасного дизайну
Кафедра прикладної фізики та вищої математики (ПФВМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
APSD_2023_V2_P221-224.pdf618,96 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.