Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24802
Назва: | Інформаційні технології у процесі професійної підготовки фахівців із дизайну |
Інші назви: | Information technologies in the process of vocational training of design specialists |
Автори: | Тригуб, Олена Леонідівна |
Ключові слова: | інформаційні технології професійна підготовка когнітивно-креативний стиль мислення вища освіта фахівці з дизайну information technologies vocational training cognitive-creative style of thinking higher education design specialists |
Дата публікації: | 2023 |
Видавництво: | Київський національний університет технологій та дизайну |
Бібліографічний опис: | Тригуб О. Л. Інформаційні технології у процесі професійної підготовки фахівців із дизайну / О. Л. Тригуб // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів V Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 27 квітня 2023 року. – У 2-х т. – Т. 2. – Київ : КНУТД, 2023. – С. 392-395. |
Короткий огляд (реферат): | В результаті дослідження було експериментально перевірено вплив систем реагування аудиторії (ARS) (клікерів) на когнітивну та креативну сфери студентів спеціальності "Дизайн". Збір емпіричних, експериментальних та констатувальних даних здійснювався за допомогою: аналізу статистики даних студентами відповідей на запитання, аналізу відвідування навчальних занять, методики діагностики когнітивної рефлексії і прийняття рішень Ш. Фредеріка та питальника для визначення рівня креативності мислення В. Кумара, Д. Кеммлер і Е. Холмана. Виявлені позитивні зміни у рівні креативності мислення: підвищення уваги студентів на заняттях, зростання їх залученості у процес навчання під час лекційних і семінарських занять. As a result of the study was to experimentally test the impact of audience response systems (ARS) (clickers) on the cognitive and creative spheres of students majoring in "Design". The collection of empirical, experimental and ascertaining data was carried out through the analysis of statistics of students’ answers to questions, analysis of attendance, methods of diagnostics of cognitive reflection and decision making by S. Frederick and a questionnaire to determine the level of creativity of thinking by V. Kumar, D. Kemmler and E. Holman. Positive changes in the level of creativity of thinking were found such as improvement in concentration in the class, and an increase in their engagement in the learning process in the lectures and seminars. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24802 |
Розташовується у зібраннях: | Актуальні проблеми сучасного дизайну |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
APSD_2023_V2_P392-395.pdf | 578,06 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.