Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24835
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРоєнко, Л. В.-
dc.contributor.authorРедько, С. П.-
dc.date.accessioned2023-10-09T12:38:38Z-
dc.date.available2023-10-09T12:38:38Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationРоєнко Л. В. Особливості створення ділових листів англійською мовою та технології навчання здобувачів вищої освіти економічних спеціальностей здійснювати письмову бізнес-комунікацію англійською мовою / Л. В. Роєнко, С. П. Редько // Закарпатські філологічні студії. – 2023. – Вип. 29, Т. 2. – С. 133-139.uk
dc.identifier.issn2663-4880 (print)uk
dc.identifier.issn2663-4899 (online)uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24835-
dc.description.abstractБізнес-комунікація може здійснюватись в усній та письмовій формах, де необхідна належна підготовка для її ефективного здійснення. Слід брати до уваги важливість письмової мовної репрезентації бізнес-листування, адже за його зразками можна робити висновок про фахову компетентність працівника, його особистість та стиль управління. У статті розглядається питання особливостей здійснення письмової бізнес-комунікації англійською мовою, окреслено основні аспекти культури писемного ділового мовлення, що включає загальні вимоги до складання документів, лексичні особливості документів, особливості правопису, морфологічні засоби документів, синтаксис службової документації, рубрикацію. Зазначено важливість навчання здобувачів вищої освіти правильного оформлення ділового листа, дотримуючись норм граматики, пунктуації, стилістики та етики ділового спілкування. Для мови ділових листів характерна суворість викладу, використання спеціальної фразеології та синтаксичних кліше, відмова від експресивних лінгвістичних засобів, оскільки мова бізнес-листування вимагає точності та неможливості неправильної інтерпретації. У статті описано основні аспекти побудови електронного ділового листа англійською мовою, розглядаються основні лексико-стилістичні аспекти письмової бізнес-кореспонденції, де велика увага приділяється особливостям термінології листів, вживанню стандартних фраз-кліше, фразеологічних зворотів. У даному дослідження проаналізовано основні правила здійснення ділового листування англійською мовою. Наголошується на бажаній довжині ділового листа, особливостей вживання абревіатур, написання дат, вказівки розмірів, точності написання інформації, де наявні цифри. У статті здійснено спробу детальніше розглянути прийоми навчання здобувачів вищої освіти економічних спеціальностей здійснювати бізнес-листування англійською мовою. Зазначаються актуальні теми ділових листів, яких здобувачам вищої освіти доцільно навчитись писати, щоб успішно здійснювати письмову бізнес-комунікацію в подальшій роботі. В дослідженні подаються питання для самоперевірки, що можуть бути корисними для оцінки вже написаного ділового листа.uk
dc.description.abstractBusiness communication can be carried out in oral and written forms, where proper preparation is necessary for its effective implementation. The importance of the written language representation of business correspondence should be taken into account, because based on its samples, it is possible to draw a conclusion about the professional competence of the employee, his personality and management style. The article examines the specifics of written business communication in English, outlines the main aspects of the culture of written business communication, which includes general requirements for drafting documents, lexical features of documents, spelling features, morphological means of documents, syntax of official documentation, classification. The importance of training of students of higher education regarding the correct design of business letters, observing the rules of grammar, punctuation, stylistics and business communication ethics, has been noted. The language of business letters is characterized by the strictness of the presentation, the use of special phraseology and syntactic clichés, the rejection of expressive linguistic means, since the language of business correspondence requires accuracy and the impossibility of misinterpretation. The article describes the main structural aspects of an electronic business letter in English, examines the main lexical and stylistic aspects of written business correspondence, where great attention is paid to the peculiarities of the terminology of letters, the use of standard cliché phrases, phraseological units. This study analyzes the basic rules of conducting business correspondence in English. Emphasis is placed on the desired length of a business letter, the peculiarities of using abbreviations, writing dates, specifying sizes, the accuracy of writing information, where numbers are specified. In the article, an attempt was made to consider in details the methods of teaching students of economic specialties to conduct business correspondence in English. The current topics of business letters have been indicated, that are advisable for students of higher education to learn to write in order to successfully carry out written business communication in the process of future work activity. The study presents questions for self-checking that can be useful for evaluating the newly composed written business letter.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectділове листування англійською мовоюuk
dc.subjectписьмова бізнес-комунікаціяuk
dc.subjectлистування для бізнесуuk
dc.subjectписьмова бізнес-кореспонденціяuk
dc.subjectмовні засоби листування для бізнесуuk
dc.subjectbusiness correspondence in Englishuk
dc.subjectbusiness communication in writinguk
dc.subjectbusiness letter writinguk
dc.subjectwritten business correspondenceuk
dc.subjectlinguistic means of business correspondenceuk
dc.titleОсобливості створення ділових листів англійською мовою та технології навчання здобувачів вищої освіти економічних спеціальностей здійснювати письмову бізнес-комунікацію англійською мовоюuk
dc.title.alternativePeculiarities of creating business letters in English and the technology of teaching students of higher education in economic specialties to carry out written business communication in Englishuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorRoienko, Liudmyla-
local.contributor.altauthorRedko, Svitlana-
local.subject.sectionСоціально-гуманітарні наукиuk
local.sourceЗакарпатські філологічні студіїuk
local.sourceTranscarpathian Philological Studiesuk
local.subject.facultyІнститут права та сучасних технологійuk
local.identifier.sourceВидання Україниuk
local.subject.departmentКафедра філології та перекладу (ФП)uk
local.identifier.doi10.32782/tps2663-4880/2023.29.2.25uk
local.subject.method1uk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра філології та перекладу (ФП)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
25.pdf408,61 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.