Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24915
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБорисова, Оксана Володимирівна-
dc.contributor.authorПшеничний, Б. М.-
dc.contributor.authorАлєксєєнко, В. С.-
dc.date.accessioned2023-10-27T11:55:41Z-
dc.date.available2023-10-27T11:55:41Z-
dc.date.issued2023-08-29-
dc.identifier.citationБорисова О. В. Чинники диверсифікації в секторі HoReCa: глобальні тренди [Електронний ресурс] / О. В. Борисова, Б. М. Пшеничний, В. С. Алєксєєнко // Економіка та суспільство. – 2023. – Вип. 54. – С. 1-8. – Режим доступу: https://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/2816uk
dc.identifier.issn2524-0072 (online)uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24915-
dc.description.abstractСтаття присвячена узагальненню основних тенденцій розвитку індустрії гостинності і сектора HoReCa (hotel, restaurant, café), які спричиняють необхідність застосування диверсифікації як стратегії розвитку підприємств. Визначено чотири глобальних тренди розвитку готельно-ресторанного бізнесу, зокрема: персоналізація, цифровізація, глобалізація та візуалізація. Підкреслена суттєва роль демографічних змін та старіння населення розвинених країн світу як чинника диверсифікації послуг індустрії гостинності. Досліджено гендерні аспекти в структурі робочої сили сектора HoReCa і визначено роль гендерної інклюзивності для сталого розвитку індустрії. Відзначено, що підприємства HoReCa співпрацюють практично з усіма секторами економіки, тому вони мають враховувати екологічні, економічні та соціальні аспекти на кожному етапі взаємодії із зовнішніми та внутрішніми зацікавленими сторонами, що спричиняє додаткову необхідність у диверсифікації послуг та продуктів сектору.uk
dc.description.abstractThe article is devoted to the generalization of the main trends in the development of the HoReCa (hotel, restaurant, café) sector and hospitality, which make it necessary to apply diversification as a strategy for the development of enterprises. The purpose of the article is to scientifically generalize the diversification factors of hospitality enterprises services and products, which allows to single out strategic directions of its further development in the process of integration and post-crisis recovery. The following research methods were used, namely: theoretical generalization, factor analysis, graphic, analytical, statistical methods. Four global trends in the development of the hotel and restaurant business have been identified, namely: personalization, digitalization, globalization, and visualization. The essential role of demographic changes and aging of the population of the developed countries as a factor in the diversification of hospitality industry services is emphasized. Globalization has created a link between the growing demand for labor in the service sector and labor migration. Gender aspects in the workforce structure of the HoReCa sector were studied and the role of gender inclusiveness for the sustainable development of the industry was determined. It was noted that HoReCa enterprises cooperate with almost all sectors of the economy, therefore they must consider environmental, economic, and social aspects at every stage of interaction with external and internal stakeholders, which causes an additional need to diversify the services and products of the sector. Social and demographic trends, as well as changing societal values and consumer perceptions, are driving the development of new opportunities and products in the hospitality, catering, and tourism industries. It was summarized that the hospitality industry is becoming increasingly broad in terms of the range of products and services it offers to consumers. Many hotels have turned into complex and multifunctional resorts, in which traditional hospitality is combined with leisure and sports, conferences, congresses, retail trade.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectглобалізаціяuk
dc.subjectперсоналізаціяuk
dc.subjectякістьuk
dc.subjectпослугаuk
dc.subjectдемографічні зміниuk
dc.subjectтенденціяuk
dc.subjectприбутокuk
dc.subjectкризаuk
dc.subjectglobalizationuk
dc.subjectpersonalizationuk
dc.subjectqualityuk
dc.subjectserviceuk
dc.subjectdemographic changesuk
dc.subjecttrenduk
dc.subjectprofituk
dc.subjectcrisisuk
dc.titleЧинники диверсифікації в секторі HoReCa: глобальні трендиuk
dc.title.alternativeDiversification factors in the HoReCa sector: global trendsuk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorBorysova, Oksana-
local.contributor.altauthorPshenychnyi, Bohdan-
local.contributor.altauthorAlieksieienko, Valeriia-
local.subject.sectionЕкономіка, фінанси, менеджментuk
local.sourceЕкономіка та суспільствоuk
local.sourceEconomy and Societyuk
local.subject.facultyФакультет культурних і креативних індустрійuk
local.identifier.sourceВидання Україниuk
local.subject.departmentКафедра туризму та готельно-ресторанного бізнесуuk
local.identifier.doi10.32782/2524-0072/2023-54-86uk
local.identifier.urihttps://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/2816uk
local.subject.method1uk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра туризму та готельно-ресторанного бізнесу (ТГРБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Чинники_диверсифікації.pdf311,52 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.