Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24923
Назва: | Методика оцінювання рівня автономії ВНЗ |
Інші назви: | Методика оценки уровня автономии вузов Methodology of higher education institutions autonomy assessment |
Автори: | Моргулець, О. Б. |
Ключові слова: | система освіти вищий навчальний заклад (ВНЗ) університетська автономія управління ВНЗ система образования высшее учебное заведение (вуз) университетская автономия управление вузов education system higher education institution (HEI) university autonomy university management |
Дата публікації: | 2015 |
Бібліографічний опис: | Моргулець О. Б. Методика оцінювання рівня автономії ВНЗ / О. Б. Моргулець // Формування ринкових відносин в Україні. – 2015. – № 11 (174). – С. 152-157. |
Source: | Формування ринкових відносин в Україні |
Короткий огляд (реферат): | У статті запропоновано авторську методику оцінювання рівня автономії ВНЗ, що заснована на системі індикаторів, визначенні вагомості їхнього впливу на ефективність управління діяльністю ВНЗ, розрахунку інтегрального показника рівня автономії та формалізації якісної характеристики цього значення. Методика дозволяє оцінити чинники ефективності управлінської діяльності ВНЗ, що пов'язані з автономією, визначити можливості та напрями розвитку як конкретного ВНЗ, так і національної системи освіти в цілому. Представлено результати апробації запропонованої методики в порівняльному аналізі автономії ВНЗ України, Білорусії, Польщі, Грузії та Німеччини. В статье предложена авторская методика оценки уровня автономии вузов, основанная на системе индикаторов, определении весомости их влияния на эффективность управления деятельностью вуза, расчете интегрального показателя уровня автономии и формализации качественной характеристики этого значения. Методика позволяет оценить факторы эффективности управленческой деятельности вуза, связанные с автономией, определить возможности и направления развития как конкретного вуза, так и национальной системы образования в целом. Представлены результаты апробации предложенной методики в сравнительном анализе автономии вузов Украины, Белоруссии, Польши, Грузии и Германии. The authors methodology of higher education institutions (HE!) autonomy assessment has been presented in the paper. The methodology is based on the system of indicators, on the impact they have on HEIs management effectiveness as well as on calculation of the integral index of the autonomy level and formalization of qualitative characteristics of this value. The methodology -makes it possible to estimate the factors of HEI management efficiency in respect of autonomy, identify opportunities and directions of development both the particular HEI and the national education system in general. The author presented the results of methodology testing via comparative analysis of HEIs autonomy in Ukraine, Belarus, Poland, Georgia and Germany. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24923 |
Faculty: | Факультет культурних і креативних індустрій |
Department: | Кафедра туризму та готельно-ресторанного бізнесу |
ISSN: | 2410-9177 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації (статті) Кафедра туризму та готельно-ресторанного бізнесу (ТГРБ) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Morgulets_Metodika.pdf | 632,09 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.