Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24937
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВергун, А. М.-
dc.contributor.authorШевчук, С. М.-
dc.date.accessioned2023-10-31T10:05:40Z-
dc.date.available2023-10-31T10:05:40Z-
dc.date.issued2023-04-
dc.identifier.citationВергун А. М. Технології туристичного брендування поствоєнних територій / А. М. Вергун, С. М. Шевчук // Індустрія гостинності: стан, тенденції розвитку та перспективи галузі в умовах війни : збірник праць Міжнародного науково-практичного форуму, м. Львів, 19-21 квітня 2023 року. – Львів : ТзОВ "Фірма "Камула", 2023. ‒ С. 146-151.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24937-
dc.description.abstractОбґрунтовано важливість туристичного брендування території України як одного із складових розробки моделі розвитку індустрії туризму у повоєнний час. Визначено технологію туристичного брендування поствоєнної території.uk
dc.description.abstractThe importance of tourism branding of the territory of Ukraine as one of the components of the development of a model for the development of the tourism industry in the post-war period is substantiated. The technology of tourism branding of the post-war territory is defined.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТзОВ "Фірма "Камула"uk
dc.subjectтуристичний брендuk
dc.subjectтуристичне брендуванняuk
dc.subjectУкраїнаuk
dc.subjectпоствоєнний періодuk
dc.subjecttourist branduk
dc.subjecttourist brandinguk
dc.subjectUkraineuk
dc.subjectpost-war perioduk
dc.titleТехнології туристичного брендування поствоєнних територійuk
dc.typeThesisuk
local.subject.sectionЕкономіка, фінанси, менеджментuk
local.subject.facultyФакультет культурних і креативних індустрійuk
local.subject.departmentКафедра туризму та готельно-ресторанного бізнесуuk
local.conference.locationм. Львівuk
local.conference.date2023-04-19-
local.conference.nameІндустрія гостинності: стан, тенденції розвитку та перспективи галузі в умовах війниuk
local.subject.method1uk
Розташовується у зібраннях:Матеріали наукових конференцій та семінарів
Кафедра туризму та готельно-ресторанного бізнесу (ТГРБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Verhun_Shevchuk_p._146-151.pdf519,46 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.