Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24945
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Павлюченко, В. А. | uk |
dc.contributor.author | Макаренко, В. В. | uk |
dc.date.accessioned | 2023-10-31T16:50:14Z | - |
dc.date.available | 2023-10-31T16:50:14Z | - |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Павлюченко В. А. Аналіз можливості застосування технології Wi-Fi у транспортній мережі для підвищення безпеки руху транспорту та пішоходів [Текст] / В. А. Павлюченко, В. В. Макаренко // Технології та інжиніринг. - 2023. - № 4 (15). - С. 28-37. | uk |
dc.identifier.issn | 2786-5371 | |
dc.identifier.uri | https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/24945 | - |
dc.description.abstract | Мета роботи – провести аналіз можливості застосування технології W-Fi у транспортній мережі міста в цілях підвищення безпеки руху пішоходів та транспортних засобів і зробити висновки щодо доцільності використання даної технології у транспортній мережі. Методика – моделювання міської інфраструктури та аналіз розповсюдження рівня сигналу у програмному симуляторі Altair WinProp. Проведення аналізу якості каналу передачі даних шляхом тестування втрат пакетів та пропускної здатності при різних рівнях сигналу. Аналіз якості передачі даних при різних рівнях сигналу проведено за допомогою Wi-Fi роутера Mikrotik та ноутбуку з Wi-Fi модулем. В результаті дослідження виконано моделювання міської інфраструктури для аналізу розповсюдження рівня сигналу від точок доступу Wi-Fi. Проведено аналіз розповсюдження рівня сигналу від точок доступу Wi-Fi в програмному симуляторі Altair WinProp. В ході дослідження встановлено, що для побудови надійної "безшовної" мережі необхідно створити покриття, в якому рівень сигналу був не меншим за -70 дБм. Встановлено, що чотирьох точок доступу Wi-Fi, з потужністю передавача +21 дБм, що встановлені на відстані близько 50 м одна від одної буде достатньо для того, щоб забезпечити надійним зв’язком учасників дорожнього руху на відстані до 50 м від перехрестя. Знайдено граничний рівень сигналу від точки доступу Wi-Fi, при якому кількість втрат пакетів буде мінімальною, для побудови "безшовного" покриття для транспортної мережі. Проаналізовано доцільність використання технології Wi-Fi для транспорту та пішоходів у smart-місті. Результати дослідження та моделювання розповсюдження рівня сигналу від точок доступу Wi-Fi можна використати при створенні "безшовного" покриття для транспортної інфраструктури smart-міста. | uk |
dc.description.abstract | Conduct an analysis of the possibility of using W-Fi technology in the city’s transport network in order to improve the safety of pedestrians and vehicles and draw conclusions about the feasibility of using this technology in the transport network. Urban infrastructure modeling and signal level propagation analysis in the Altair WinProp software simulator. Conducting data channel quality analysis by testing packet loss and bandwidth at different signal levels. Analysis of the quality of data transmission at different signal levels was carried out using a Mikrotik Wi-Fi router and a laptop with a Wi-Fi module. As a result of the research, modeling of the city infrastructure was performed to analyze the spread of the signal level from Wi-Fi access points. The analysis of signal level propagation from Wi-Fi access points was carried out in the Altair WinProp software simulator. In the course of the research, it was established that in order to build a reliable "seamless" network, it is necessary to create a coverage in which the signal level was not less than -70 dBm. It has been established that four Wi-Fi access points, with a transmitter power of +21 dBm, installed at a distance of about 50 m from each other will be sufficient to ensure reliable communication of road users at a distance of up to 50 m from the intersection. The limit level of the signal from the Wi-Fi access point, at which the number of packet losses will be minimal, was found for the construction of a "seamless" coverage for the transport network. The feasibility of using Wi-Fi technology for transport and pedestrians in a smart city is analyzed. The results of research and modeling of signal level propagation from Wi-Fi access points can be used to create a "seamless" coverage for the transport infrastructure of a smart city. | en |
dc.language | uk | |
dc.subject | технологія Wi-Fi | uk |
dc.subject | рівень сигналу | uk |
dc.subject | безшовний зв’язок | uk |
dc.subject | точка доступу Wi-Fi | uk |
dc.subject | покриття | uk |
dc.subject | IoT | en |
dc.subject | Wi-Fi technology | en |
dc.subject | signal level | en |
dc.subject | seamless connection | en |
dc.subject | Wi-Fi access point | en |
dc.subject | W-Fi coverage | en |
dc.title | Аналіз можливості застосування технології Wi-Fi у транспортній мережі для підвищення безпеки руху транспорту та пішоходів | uk |
dc.title.alternative | Analysis of the possibility of using Wi-Fi technology in the transport network to improve traffic and pedestrian safety | |
dc.type | Article | |
local.contributor.altauthor | Pavliuchenko, V. A. | en |
local.contributor.altauthor | Makarenko, V. V. | en |
local.subject.section | Інформаційні технології, електроніка, механічна та електрична інженерія | uk |
local.source | Технології та інжиніринг | uk |
local.source.number | № 4 (15) | uk |
local.identifier.doi | 10.30857/2786-5371.2023.4.3 | |
local.subject.method | 0 | |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації (статті) Технології та інжиніринг |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
TI_2023_N4(15)_P028-037.pdf | 693,71 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.