Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/25088
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Бровченко, Анатолій | - |
dc.contributor.author | Тименко, Володимир Петрович | - |
dc.date.accessioned | 2023-11-15T09:44:07Z | - |
dc.date.available | 2023-11-15T09:44:07Z | - |
dc.date.issued | 2023-06-27 | - |
dc.identifier.citation | Бровченко А. І. Інформаційні технології візуалізації у дизайні / А. І. Бровченко, В. П. Тименко // Digital transformations in culture : scientific monograph. – Riga, Latvia : "Baltija Publishing", 2023. – P. 142-162. | uk |
dc.identifier.isbn | 978-9934-26-319-4 | uk |
dc.identifier.uri | https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/25088 | - |
dc.description.abstract | Виокремлено необхідність та особливість формування у студентів закладів вищої дизайн-освіти професійної компетентності з мультимедійного дизайну. Автори вважають, що, при цьому, основний фокус має бути зорієнтований на формування здатностей здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти до подачі інформації в її найкреативніших і стимулюючих формах шляхом інтегрування технологій дизайну, відео, аудіо, анімації; проектуванні засобами комп’ютерної та електронної графіки динамічних презентацій, веб-сторінок для Інтернету та інших комунікаційних проектів. Наголошено, що проблема цифрової дизайн-освіти полягає і у відсутності належної уваги педагогічної громадськості по врахуванню дизайн-обдарованість студентів з візуального дизайну. В дослідженні висвітлено особливості проектно-художньої творчості дизайнерів-експериментаторів типу "зелені трикутники" (Greentriangle), "чорні квадрати" (Blacksquare), "білого поля" (Whitecircle). Сформульовано п’ять засад теорії "інформаційно-енергетичної потрійності творчо обдарованого єства дизайнера", які є методологічним підґрунтям для проектування педагогічними, науково-педагогічними працівниками закладів вищої дизайн-освіти освітнього середовища, сприятливого для визрівання творчої обдарованості студентів-дизайнерів. Автори виокремлюють особливості проектування візуального дизайнера, веб-дизайнера, UI-дизайнера та підкреслюють, що візуальний дизайн є поняттям значно ширшим за графічний дизайн та UI-дизайн (uidesign). В роботі подається сукупність особливих принципів візуального дизайну та проводиться опис трьох етапів оволодівання візуальним дизайном. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | візуалізація | uk |
dc.subject | дизайн | uk |
dc.subject | мультимедійні технології | uk |
dc.subject | visualization | uk |
dc.subject | design | uk |
dc.subject | multimedia technologies | uk |
dc.title | Інформаційні технології візуалізації у дизайні | uk |
dc.title.alternative | Information technologies of visualization in design | uk |
dc.type | Article | uk |
local.contributor.altauthor | Brovchenko, Anatolii | - |
local.contributor.altauthor | Tymenko, Volodymyr | - |
local.subject.section | Мистецтвознавство, дизайн і ергономіка | uk |
local.source | Digital transformations in culture | uk |
local.subject.faculty | Факультет дизайну | uk |
local.identifier.source | Зарубіжні видання | uk |
local.subject.department | Кафедра мультимедійного дизайну | uk |
local.identifier.doi | 10.30525/978-9934-26-319-4-9 | uk |
local.subject.method | 1 | uk |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації (статті) Кафедра мультимедійного дизайну (МД) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
336-Chapter-Manuscript-19328-1-10-20230626.pdf | 535,25 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.