Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/2509
Назва: Competence-based education for future tourism professionals
Автори: Dudorova, L. Yu.
Ключові слова: competence-based approach
requirements
tourism education
future professionals
компетентностный подход
требования
туристическое образование
будущие специалисты
компетентнісний підхід
вимоги
туристична освіта
майбутні фахівці
Дата публікації: 2016
Бібліографічний опис: Dudorova L. Yu. Competence-based education for future tourism professionals = Компетентнісний підхід у туристичній освіті майбутніх фахівців [Текст] / L. Yu. Dudorova // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Економічні науки. Серія "Економічні науки". – 2016. – № 4 (101). – C. 35-40.
Source: Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Економічні науки
Короткий огляд (реферат): У статті розкрито методологічні вимоги компетентнісного підходу в підготовці майбутніх фахівців туристичної галузі. Дослідження проводилося на основі вивчення літературних джерел, аналізу і синтезу отриманої інформації з використанням методу педагогічного проектування. Визначено універсальну структуру професійної компетентності майбутніх фахівців туристичної індустрії, що складається з таких компонентів: ціннісно-мотиваційного; когнітивного; праксеологічного; індивідуально-психологічного; суб'єктного. Оцінка цих компонентів дозволить визначити комплексний рівень сформованості компетентності майбутнього фахівця туристичного бізнесу.
В статье раскрыты методологические требования компетентностного подхода в подготовке будущих специалистов туристической сферы. Исследование проводилось на основе изучения литературных источников, анализа и синтеза полученной информации с использованием метода педагогического проектирования. Определена универсальная структура профессиональной компетентности будущих специалистов туристической индустрии, состоящая из следующих компонентов: ценностно-мотивационного; когнитивного; праксеологического; индивидуально-психологического; субъектного. Оценка этих компонентов позволит определить комплексный уровень сформированности компетентности будущего специалиста туристического бизнеса.
The article reveals the methodological framework of the competence-based approach in education and training of future tourism professionals. The study is based on literature survey, analysis and synthesis of the information obtained using the method of pedagogical design patterns. A universal structure of professional competence of future professionals in the tourism industry has been suggested, which consists of the following components: value-motivational, cognitive, praxiological, psychological and subjective. The evaluation of these components allows to define the integrated level of competence formation among future professionals in the tourism sector.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/2509
Faculty: Факультет культурних і креативних індустрій
Department: Кафедра фізичного виховання та здоров'я
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД
Кафедра фізичного виховання та здоров'я (ФВЗ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
V101_P035-040.pdf331,07 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.