Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/2511
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБєляєва, Н. С.uk
dc.date.accessioned2016-10-12T13:39:05Z-
dc.date.available2016-10-12T13:39:05Z-
dc.date.issued2016
dc.identifier.citationБєляєва Н. С. Розрахунок впливу елементів маркетингу довиробничого етапу на ведення бізнесу та забезпечення прибутковості [Текст] / Н. С. Бєляєва // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Економічні науки. - 2016. - № 4 (101) : Серія "Економічні науки". - C. 48-57.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/2511-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано вплив такого функціонального фактора, як маркетинг довиробничого етапу, в контексті обґрунтування виробничої потужності отримуваним маржинальним доходом з точки зору сучасних умов ведення бізнесу та умов забезпечення прибутковості. Побудовано економіко-математичну модель визначення такого плану запуску сировини і відповідно завантаження потужностей цехів, за якого досягається максимум маржинального доходу.uk
dc.description.abstractВ статье проанализировано влияние такого функционального фактора, как маркетинг допроизводственного этапа, в контексте обоснования производственной мощности получаемым маржинальным доходом с точки зрения современных условий ведения бизнеса и условий обеспечения прибыльности. Построена экономико-математическая модель определения такого плана запуска сырья и соответственно загрузки мощностей цехов, при котором достигается максимум маржинального дохода.ru
dc.description.abstractThe article analyzes the impact of such functional factor as marketing of the preproduction stage, in the context of grounding the production capacity by a profit margin from the perspective of current trends of doing business and conditions to ensure profitability. An economic and mathematical model is built determining the pattern of launching raw materials plan and, consequently, the capacity utilization, which provides the maximum profit margin.en
dc.languageuk
dc.subjectbusinessen
dc.subjectprofitabilityen
dc.subjectproduction capacityen
dc.subjecteconomic modellingen
dc.subjectprofit marginen
dc.subjectcapacity utilizationen
dc.subjectcost managementen
dc.subjectбизнесru
dc.subjectприбыльностьru
dc.subjectпроизводственная мощностьru
dc.subjectэкономико-математическое моделированиеru
dc.subjectмаржинальный доходru
dc.subjectуправление затратамиru
dc.subjectзагрузки мощностейru
dc.subjectбізнесuk
dc.subjectприбутковістьuk
dc.subjectвиробнича потужністьuk
dc.subjectекономіко-математичне моделюванняuk
dc.subjectуправління витратамиuk
dc.subjectмаржинальний дохідuk
dc.subjectзавантаження потужностейuk
dc.titleРозрахунок впливу елементів маркетингу довиробничого етапу на ведення бізнесу та забезпечення прибутковостіuk
dc.typeArticle
local.contributor.altauthorBieliaieva, N. S.en
local.contributor.altauthorБеляева, Н. С.ru
local.subject.sectionСучасні тенденції та проблеми управлінняuk
local.sourceВісник Київського національного університету технологій та дизайну. Економічні наукиuk
local.source.number№ 4 (101)uk
local.source.seriesСерія "Економічні науки"uk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.subject.departmentКафедра підприємництва та бізнесуuk
local.subject.method0
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
V101_P048-057.pdf522,98 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.