Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/25312
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГородянська, Лариса Володимирівна-
dc.contributor.authorТатаровський, Артем Андрійович-
dc.date.accessioned2024-01-11T12:41:31Z-
dc.date.available2024-01-11T12:41:31Z-
dc.date.issued2023-09-
dc.identifier.citationГородянська Л. В. Удосконалення системи продажу готельного продукту в умовах діджиталізації ринку послуг на підприємстві ТОВ "Сад-Люкс" / Л. В. Городянська, А. А. Татаровський // Трансформації особистості, суспільства та ринку праці: виклики майбутнього та вплив на освіту = Transformations of personality, society and the labor market: future challenges and impact on education : збірник тез доповідей Міжнародної науково-практичної конференції, м. Харків, 20-22 вересня 2023 року. – Харків : ХНУ імені В. Н. Каразіна, 2023. – С. 302. – Режим доступу: https://ekhnuir.karazin.ua/items/4308d747-baa5-4f84-9853-687aaabc62ccuk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/25312-
dc.description.abstractВ роботі проаналізовано головні структурні елементи, що створюють готельно-ресторанний продукт і своїм складним наповненням вказують на його унікальну комплексність, що включає речовинну та сервісну частини – продукцію й послугу. Також було встановлено чинники впливу на прийняття рішення про повторне та багаторазове отримання продукту готельної галузі.uk
dc.description.abstractIn the work analyzed, the main structural elements that create a hotel-restaurant product and their complex content indicate its unique complexity, which includes material and service parts – products and services. Factors influencing the decision-making on repeated and repeated acquisition of a hotel industry product were also determined.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherХарківський національний університет імені В. Н. Каразінаuk
dc.subjectготельнний продуктuk
dc.subjectпослугаuk
dc.subjectспоживачuk
dc.subjectтоварuk
dc.subjectринокuk
dc.subjectякістьuk
dc.subjecthotel productuk
dc.subjectserviceuk
dc.subjectconsumeruk
dc.subjectgoodsuk
dc.subjectmarketuk
dc.subjectqualityuk
dc.titleУдосконалення системи продажу готельного продукту в умовах діджиталізації ринку послуг на підприємстві ТОВ "Сад-Люкс"uk
dc.typeThesisuk
local.subject.sectionЕкономіка, фінанси, менеджментuk
local.subject.facultyФакультет культурних і креативних індустрійuk
local.subject.departmentКафедра туризму та готельно-ресторанного бізнесуuk
local.conference.locationХарківuk
local.conference.date2023-09-20-
local.conference.nameТрансформації особистості, суспільства та ринку праці: виклики майбутнього та вплив на освітуuk
local.conference.nameTransformations of personality, society and the labor market: future challenges and impact on educationuk
local.subject.method1uk
Розташовується у зібраннях:Матеріали наукових конференцій та семінарів
Кафедра туризму та готельно-ресторанного бізнесу (ТГРБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірник_DEFEP_(20-22_вересня_2023_р)_Р302.pdf131,21 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.