Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/2539
Назва: Причини виникнення стильового напряму The mods та його вплив на формування сучасних тенденцій у індустрії моди
Інші назви: Причины возникновения стилевого направления the Mods и его влияние на формирование современных тенденций в индустрии моды
Reasons of origin of the stylish direction the Mods and his inluence on forming of modern trends in fashion industry
Автори: Чупріна, Н. В.
Балабаєнко, Ю. Р.
Ключові слова: the Mods
індустрія моди
субкультура
вулична мода
стиль
модний одяг
стильовий напрям
модний тренд
субкультура
модный тренд
индустрия моды
уличная мода
модная одежда
стилевое направление
fashion trend
stylish direction
style
fashion industry
fashion clothes
subculture
fashion industry
street fashion
Дата публікації: 2016
Бібліографічний опис: Чупріна Н. В. Причини виникнення стильового напряму The mods та його вплив на формування сучасних тенденцій у індустрії моди / Н. В. Чупріна, Ю. Р. Балабаєнко // Вісник Харківської державної академії дизайну і мистецтв. — 2016. — № 1. — С. 78-84.
Source: Вісник Харківської державної академії дизайну і мистецтв
Короткий огляд (реферат): У ході проведеного дослідження охарактеризовано основні компоненти стильового напряму the Mods. На основі цієї характеристики виділено риси, які лягли в основу проектування сучасного костюма як продукту індустрії моди. Визначено основні ознаки типів Mods-культури. Проведено порівняльний аналіз основних рис та властивостей даного стильового напряму в проектуванні актуального модного одягу. Обґрунтовано, що представники Mods-культури були першими, хто не просто сліпо слідував чиїмсь ідеям, а брав їх і сміливо змінював відповідно до власних потреб. Доведено, що сьогодні the Mods знайшли новий прояв у вуличній культурі, трансформувавшись і ввібравши в себе сучасні віяння моди. Проаналізовано фактори модної поведінки, які стали поштовхом до виникнення не просто сучасної субкультури, а й сучасної масової культури (зародження суспільства споживання), розквіт якої продовжується донині.
В ходе проведенного исследования охарактеризованы основные компоненты стилевого направления the Mods. На основе этой характеристики выделены черты, которые легли в основу проектирования современного костюма как продукта индустрии моды. Определены основные признаки типов Mods-культуры. Проведен сравнительный анализ основных черт и свойств данного стилевого направления в проектировании актуальной модной одежды. Обосновано, что представители Mods-культуры были первыми, кто не просто слепо следовал чьим-то идеям, а брал их и смело изменял соответственно собственным потребностям. Доказано, что сегодня тенденции the Mods нашли новое проявление в уличной культуре, трансформировавшись и впитав современные веяния моды. Проанализированы факторы модного поведения, которые стали толчком к возникновению не просто современной субкультуры, а современной массовой культуры (зарождение общества потребления), расцвет которой продолжается доныне.
During the conducted research the basic components of stylish direction the Mods are described. On the basis of this description the lines which underlay planning of modern suit as a product of fashion industry are selected. The basic signs of the mods-culture types are certained. It is grounded that modern fashion is full of changes and contradictions, it testies to the attempt of people to be as everybody else, not to be notable in the crowd and, at the same time to express the individuality through styles and subcultures. That is why the research of fashion tendencies and reasons of their origin is customary actual. The most important problem in forming of fashion trends is neglect of historical sources and basic stylish descriptions, in spite of the necessity of finding out the basic distinguishing features of certain projective appearances, reasons of their origin and result of inluence on modern trends of fashion industry activity. The main aim of such investigation is the positive perception by various strata of potential customers.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/2539
Faculty: Факультет дизайну
Department: Кафедра мистецтва та дизайну костюма
ISSN: 1993-6400
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра мистецтва та дизайну костюма (МДК)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20161017_106.pdf916,16 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.