Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/25407
Назва: Презентації моди в просторі воєнних руйнувань: етика та естетика парадоксальності
Інші назви: Fashion presentations in the space of war destructions: ethics and aesthetics of paradoxicality
Автори: Квасниця, Р. Б.
Ключові слова: презентація модної колекції
простір
парадокс
гетеротопологія
fashion-фотографія
війна
fashion collection presentation
space
paradox
heterotopology
fashion photos
war
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Квасниця Р. Б. Презентації моди в просторі воєнних руйнувань: етика та естетика парадоксальності [Текст] / Р. Б. Квасниця // Art and Design. - 2023. - № 3 (23). - С. 121-129.
Source: Art and Design
Короткий огляд (реферат): Мета роботи – провести аналіз презентації модних колекцій у воєнні часи відносно етичних та естетичних норм. У дослідженні використано теоретичні загальнонаукові методи аналізу та синтезу, класифікації, методи синхронного та діахронного аналізів. Дослідження базується на гетеротопологічному методі, а саме – використанні специфічної соціальної функції гетеротопології, тобто способів взаємодії візуальності та простору в презентації модних колекцій у місці, що протиставляє різні простори, які здаються несумісними один з одним. Визначено, що парадокс, який полягає у презентації моди у зруйнованому війною просторі, з точки зору парадоксальної інтенції, може бути ефективним методом трансформації негативного сприйняття в позитивне. Встановлено, що врахування етичних норм є пріоритетними при створенні візуальних образів в презентації модних колекцій в часи воєнних руйнувань. З’ясовано, що естетика відіграє важливу роль для маркетингових функцій і домінуючу для психологічних. Визначено чинники впливу на психологічне сприйняття суспільством fashion-фотографій у воєнний час. Виявлено соціально-психологічні механізми впливу та проведено диференціацію за основними критеріями, які є визначальними в регламентації етичної сторони презентації моди. Проведено дослідження стосовно визначення етичних та естетичних норм презентації модних колекцій в часи воєнних руйнувань у контексті парадоксальності. Результати дослідження можуть бути застосовані на практиці в процесі представлення модних колекцій українських брендів у часі війни та повоєнний період, а також можуть знайти відображення у лекційних та практичних курсах з дисциплін "Дизайн реклами" та "Теорія комунікацій в масовій культурі".
To conduct the analysis of the presentation of fashion collections in wartime in relation to ethical and aesthetic norms. The research uses theoretical general scientific methods of analysis and synthesis, classification, methods of synchronous and diachronic analysis. The research uses the transcendental method, the comparative method and the heterotopological method has been applied to demonstrate the way visuality and space interact in the presentation of fashion collections. It was determined that the paradox, which occurs when there is the fashion presentation among the ruins during the war, from the point of view of paradoxical intention, can be an effective method of transforming negative perception into positive, influencing the transformation of stressful circumstances into opportunities for personal and interpersonal growth in the destructive conditions of war. According to the results of the analysis of the experience of other countries, it was found that ethical norms should be a priority when creating visual images in the presentation of fashion collections in times of war. Factors influencing the psychological perception of fashion presentations in wartime by the society have been established. Since the presentation of fashion collections is a form of mass communication, socio-psychological mechanisms of influence were analyzed and differentiation was carried out according to the main categories. For the first time, a study was conducted on the definition of ethical and aesthetic standards for the presentation of fashion collections during the wartime. Attention has been focused on the psycho-emotional perception by society of the presentation of fashion during the war. The results of the research can be applied in practice in the process of presenting fashion collections of Ukrainian brands during the war and the post-war period.
DOI: 10.30857/2617-0272.2023.3.10
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/25407
ISSN: 2617-0272
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Art and Design

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
artdes_2023_N3_P121-129.pdf837,32 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.