Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/25607
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГородецький, Ю. Д.uk
dc.date.accessioned2024-01-31T17:50:07Z-
dc.date.available2024-01-31T17:50:07Z-
dc.date.issued2023
dc.identifier.citationГородецький Ю. Д. Предиктивна аналітика та її роль у прийнятті стратегічних рішень у маркетингу [Текст] / Ю. Д. Городецький // Журнал стратегічних економічних досліджень. - 2023. - № 5 (16). - С. 65-72.uk
dc.identifier.issn2786-5398
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/25607-
dc.description.abstractУ статті розглядається складна та багатогранна взаємодія між предиктивною аналітикою та стратегічним маркетинговим плануванням. Показано, як предиктивна аналітика може трансформувати процес прийняття рішень та забезпечити більш точне та ефективне управління маркетинговими ресурсами. Розглянуто основи передиктивної аналітики, включаючи ключові принципи та методи передиктивної аналітики та різні типи даних, які можуть бути використані для створення прогнозних моделей, а також інструменти та технології, що підтримують цей процес. Аналізуючи роль предиктивної аналітики у стратегічному маркетингу, можна зрозуміти, як вона може допомогти адаптуватися до умов ринку, що швидко змінюються, і підвищити ефективність маркетингових кампаній. Застосування предиктивної аналітики у різних галузях та маркетингових сценаріях, що демонструють її потенціал для покращення процесу прийняття рішень на всіх рівнях маркетингової стратегії. Також обговорюються можливі небезпеки та обмеження, пов'язані із застосуванням передиктивної аналітики у маркетингу. Наголошується на важливості критичного підходу до інтерпретації результатів прогнозної аналітики та вказується на необхідність урахування етичних міркувань, зокрема щодо конфіденційності та захисту даних. Заключна частина статті присвячена майбутньому передиктивної аналітики у маркетингу. Аналізуються можливі напрями розвитку цієї галузі, такі як інтеграція штучного інтелекту та машинного навчання, а також йдеться про те, як ці технології можуть ще більше розширити можливості передиктивної аналітики для ухвалення ефективних стратегічних рішень у маркетингу.uk
dc.description.abstractThe article examines the complex and multifaceted interaction between predictive analytics and strategic marketing planning. Shows how predictive analytics can transform the decisionmaking process and provide more accurate and efficient management of marketing resources. Covers the fundamentals of predictive analytics, including the key principles and techniques of predictive analytics and the different types of data that can be used to create predictive models, as well as the tools and technologies that support this process. By examining the role of predictive analytics in strategic marketing, you can understand how it can help you adapt to rapidly changing market conditions and improve the effectiveness of your marketing campaigns. Application of predictive analytics in a variety of industries and marketing scenarios, demonstrating its potential to improve decision-making at all levels of marketing strategy. Possible dangers and limitations associated with the use of predictive analytics in marketing are also discussed. Emphasizes the importance of taking a critical approach to interpreting the results of predictive analytics and points out the need to take into account ethical considerations, particularly regarding privacy and data protection. The final part of the article focuses on the future of predictive analytics in marketing. It examines possible areas for development in this area, such as the integration of artificial intelligence and machine learning, and discusses how these technologies can further expand the power of predictive analytics to make effective strategic decisions in marketing.en
dc.languageuk
dc.subjectпредиктивна аналітикаuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectстратегічні рішенняuk
dc.subjectцільова аудиторіяuk
dc.subjectпросуванняuk
dc.subjectрекламаuk
dc.subjectоцінка ефективності маркетингових кампанійuk
dc.subjectpredictive analyticsen
dc.subjectmarketingen
dc.subjectstrategic decisionsen
dc.subjecttarget audienceen
dc.subjectpromotionen
dc.subjectadvertisingen
dc.subjectevaluation of the effectiveness of marketing campaignsen
dc.titleПредиктивна аналітика та її роль у прийнятті стратегічних рішень у маркетингуuk
dc.title.alternativePredictive analytics and its role in making strategic decisions in marketing
dc.typeArticle
local.contributor.altauthorGorodetsky, Yu. D.en
local.subject.sectionСучасні тенденції та проблеми управлінняuk
local.sourceЖурнал стратегічних економічних дослідженьuk
local.source.number№ 5 (16)uk
local.identifier.doi10.30857/2786-5398.2023.5.7
local.subject.method0
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Журнал стратегічних економічних досліджень

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
JSED_2023_N5(16)_P065-072.pdf426,46 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.