Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/25680
Назва: Ефективність стратегій персоналізації навчання іноземних мов в умовах війни
Інші назви: Effectiveness of foreign language teaching personalization strategies in war conditions
Автори: Арістова, Наталія Олександрівна
Кугай, Ксенія Борисівна
Ключові слова: стратегії персоналізації навчання
іноземна мова
мотивація
персоналізоване навчання
Дата публікації: жов-2023
Видавництво: Педагогічна думка
Бібліографічний опис: Арістова Н. О. Ефективність стратегій персоналізації навчання іноземних мов в умовах війни [Електронний ресурс] / Н. О. Арістова, К. Б. Кугай // Проблеми сучасного підручника: навчально-методичне забезпечення освітнього процесу в умовах воєнного часу та повоєнного відновлення : збірник тез доповідей учасників конференції, м. Київ, 26-27 жовтня 2023 року. – Київ : Педагогічна думка, 2023. – C. 346-348. – Режим доступу: https://undip.org.ua/library/problemy-suchasnoho-pidruchnyka-navchalno-metodychne-zabezpechennia-osvitnoho-protsesu-v-umovakh-voiennoho-chasu-ta-povoiennoho-vidnovlennia/
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядається питання ефективності стратегій персоналізації навчання іноземних мов у контексті воєнних умов. Автори приходять до висновку, що стратегії персоналізації навчання можуть бути важливим інструментом для досягнення національних цілей та сприяння міжнаціональному співробітництву в умовах глобальної нестабільності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/25680
Faculty: Інститут права та сучасних технологій
Department: Кафедра філології та перекладу (ФП)
Розташовується у зібраннях:Кафедра філології та перекладу (ФП)
Матеріали наукових конференцій та семінарів



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.