Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/25713
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Kondratska, Halyna | - |
dc.contributor.author | Grigorieva, Natalya | - |
dc.contributor.author | Kugai, Kseniia | - |
dc.contributor.author | Vyshnevska, Maryna | - |
dc.contributor.author | Sapozhnykov, Stanislav | - |
dc.date.accessioned | 2024-02-13T13:21:30Z | - |
dc.date.available | 2024-02-13T13:21:30Z | - |
dc.date.issued | 2023-11-30 | - |
dc.identifier.citation | European experience of dual education for future teachers in Ukraine [Electronic resource] / H. Kondratska, N. Grigorieva, K. Kugai, M. Vyshnevska, S. Sapozhnykov // Amazonia Investiga. – 2023. – Volume 12, Issue 71, November. – P. 271-283. – Access mode: https://www.amazoniainvestiga.info/index.php/amazonia/article/view/2602 | uk |
dc.identifier.issn | 2322-6307 (online) | uk |
dc.identifier.uri | https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/25713 | - |
dc.description.abstract | The aim of the research is to determine the effectiveness of the European experience of dual education in Ukraine for future teachers. The aim was achieved through the use of comparison, SWOT analysis, calculation of selectivity factor, effectiveness, correlation index. The comparison of dual education systems in Germany, Austria, Switzerland, Poland was used to determine their impact on the effectiveness of education and employment. It was established that the experience of Germany is the most effective for acquiring the necessary practical skills (f_c=14.2). The dual system of Switzerland is the most favourable for employment (14.5), as it is aimed at adopting the practical experience of the most competitive institutions. It was established that the experience of Germany can be the most positive dual system for Ukrainian education (f_c=14.4) and Poland (f_c=14.2). SWOT analysis was applied to establish that the dual education system has greater advantages compared to traditional education. The practical significance of the research is the possibility of providing a dual system during the teachers’ training as a result of focusing on the favourable experience of Germany and Poland. The prospects for further research may be related to the comparison of dual education experience of European countries, America for Ukraine. | uk |
dc.description.abstract | Мета роботи полягає у визначенні ефективності європейського досвіду дуальної освіти в Україні для майбутніх педагогів. Мету роботи стало можливим досягнути внаслідок використання методів порівняння, SWOT-аналізу, розрахунку коефіцієнтів вибірковості, результативності, індексу кореляції. За допомогою порівняння дуальних систем освіти у Німеччині, Австрії, Швейцарії, Польщі було визначено їхній вплив на ефективність для навчання, працевлаштування. Встановлено, що досвід Німеччини є найбільш ефективним для здобуття необхідних практичних навичок (f_c=14,2). Дуальна система Швейцарії є ж найбільш сприятливою для працевлаштування (14,5), оскільки направлена на перейняття практичного досвіду найбільш конкурентоспроможних установ. Встановлено, що найбільш позитивною дуальною системою для української освіти може бути досвід Німеччини (f_c=14,4) та Польщі (f_c=14,2). За допомогою SWOT-аналізу встановлено, що дуальна система навчання має більші переваги в порівнянні з традиційним навчанням. Практичне значення роботи полягає у можливості забезпечення дуальної системи під час підготовки викладачів внаслідок орієнтації на сприятливий досвід Німеччини, Польщі. Перспективи дослідження можуть бути пов’язані із порівнянням досвіду дуальної освіти європейських країн та Америки для України. | uk |
dc.language.iso | en | uk |
dc.subject | educational standards | uk |
dc.subject | preschool education | uk |
dc.subject | English language | uk |
dc.subject | practical skills | uk |
dc.subject | professional level | uk |
dc.subject | SWOT analysis | uk |
dc.subject | англійська мова | uk |
dc.subject | дошкільна освіта | uk |
dc.subject | освітні стандарти | uk |
dc.subject | практичні навички | uk |
dc.subject | професійний рівень | uk |
dc.subject | SWOT-аналіз | uk |
dc.title | European experience of dual education for future teachers in Ukraine | uk |
dc.title.alternative | Європейський досвід дуальної освіти в Україні для майбутніх педагогів | uk |
dc.type | Article | uk |
local.contributor.altauthor | Кондрацька, Галина | - |
local.contributor.altauthor | Григор’єва, Наталя | - |
local.contributor.altauthor | Кугай, Ксенія | - |
local.contributor.altauthor | Вишневська, Марина | - |
local.contributor.altauthor | Сапожников, Станіслав | - |
local.subject.section | Соціально-гуманітарні науки | uk |
local.source | Amazonia Investiga | uk |
local.subject.faculty | Інститут права та сучасних технологій | uk |
local.identifier.source | Видання, які входять до міжнародних наукометричних БД Scopus та Web of Science | uk |
local.subject.department | Кафедра філології та перекладу (ФП) | uk |
local.identifier.doi | 10.34069/AI/2023.71.11.24 | uk |
local.identifier.uri | https://www.amazoniainvestiga.info/index.php/amazonia/article/view/2602 | uk |
local.subject.method | 1 | uk |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації (статті) Кафедра філології та перекладу (ФП) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Eropean_Experience_of_Dual_Education_for_Future_Teachers_in_Ukraine.pdf | 749,84 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.