Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/25726
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorChen, L.en
dc.contributor.authorKhynevych, Ruslanaen
dc.date.accessioned2024-02-13T22:52:58Z-
dc.date.available2024-02-13T22:52:58Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationChen L. Emotional design of Chinese animation image based on audience's psychological level = Емоційний дизайн китайського анімаційного образу з врахуванням психології аудиторії [Текст] / L. Chen, R. Khynevych // Art and Design. - 2023. - № 4 (24). - С. 33-44.uk
dc.identifier.issn2617-0272-
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/25726-
dc.description.abstractМета роботи – вивчити основну логіку формування образу китайської анімації за допомогою емоційного дизайну на основі розуміння трансформації психології аудиторії. Враховуючи вплив на емоції аудиторії китайської анімації, проаналізувати тенденції та особливості побудови іміджу китайської анімації. Застосовано комплексний підхід для теоретичного аналізу зв'язку між психологічною трансформацією анімаційної аудиторії та анімаційним зображенням. Використано порівняльний аналіз китайських анімаційних образів. Виявлено вплив психології та емоцій аудиторії на створення анімації. На основі розуміння естетичного досвіду аудиторії було проаналізовано зв'язок китайських анімаційних зображень та емоційного стану аудиторії на трьох рівнях: підсвідомому, поведінковому і рефлексійному, які втілені в тенденціях "популяризації", поєднання реалізму та малюнка від руки. Шляхом порівняння існуючих анімаційних образів встановлено емоційний зв’язок між аудиторією та анімаційними образами, що і визначає майбутні напрями створення анімаційних зображень. У контексті вивчення образів китайської анімації надано пропозиції щодо відповідності трьом рівням теорії емоційного дизайну та різним рівням емоційних потреб анімаційної аудиторії. Зосереджено увагу на узагальненні нових явищ в анімаційному зображенні з точки зору психології аудиторії. Спираючись на емоційний дизайн анімаційних зображень, зумовлений психологічними потребами аудиторії, наведено результати поглибленого аналізу китайського дизайну анімаційних зображень та надано пропозиції щодо створення образів в анімації.uk
dc.description.abstractStudy the underlying logic of shaping the image of Chinese animation with the help of emotional design, on the basis of respecting and understanding the transformation of audience's psychological needs. Starting from the psychological level of Chinese animation audience, analyze the aesthetic tendency and characteristics of Chinese animation image-building. In the way of combining theory with demonstration, the relationship between the psychological transformation of animation audience and animation image is deeply discussed. It includes case analysis and comparative analysis. Animation creation is deeply influenced by the audience's psychology and emotion. On the basis of understanding the audience's aesthetic experience, have been analyzed the different emotional needs of Chinese animation images in the audience's instinctive level, behavioral level and reflective level, which are embodied in the tendency of "popularization", the combination of realism and freehand brushwork. By comparing the successful and classic animation images, have been researched the internal emotional connection between the audience and the animation images, indicating a tendency for future creation of animated images. In terms of studying the image of Chinese animation, this paper proposes to correspond the three levels of emotional design theory to different levels of emotional needs of animation audiences, and focuses on summarizing new phenomena in animation image from the perspective of audience psychology. Relying on the emotional design of animation images caused by the psychological needs of the audience, this paper makes an in-depth analysis of Chinese animation image design, providing new ideas for the design and creation of animation images, opening up a new situation for the animation market in China and creating new animation images for more audiences.en
dc.languageen-
dc.subjectкитайська культураuk
dc.subjectвізуальний дизайнuk
dc.subjectанімаціяuk
dc.subjectемоційний зв'язокuk
dc.subjectестетичний досвідuk
dc.subjectтенденції анімаціїuk
dc.subjectChinese cultureen
dc.subjectvisual designen
dc.subjectanimationen
dc.subjectemotional connectionen
dc.subjectaesthetic experienceen
dc.subjectanimation trendsen
dc.titleEmotional design of Chinese animation image based on audience's psychological levelen
dc.title.alternativeЕмоційний дизайн китайського анімаційного образу з врахуванням психології аудиторії-
dc.typeArticle-
local.contributor.altauthorЧень, Лінцюнuk
local.contributor.altauthorХиневич, Р. В.uk
local.subject.sectionМистецтвознавство. Технічні наукиuk
local.sourceArt and Designuk
local.source.number№ 4 (24)uk
local.identifier.doi10.30857/2617-0272.2023.4.3-
local.subject.method0-
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра мультимедійного дизайну (МД)
Art and Design

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
artdes_2023_N4_P033-044.pdf1,02 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.