Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/25731
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГоловачук, І. П.uk
dc.contributor.authorВоробчук, М. С.uk
dc.contributor.authorЛелик, Я. Р.uk
dc.contributor.authorШмельов, В. М.uk
dc.date.accessioned2024-02-13T22:52:59Z-
dc.date.available2024-02-13T22:52:59Z-
dc.date.issued2023
dc.identifier.citationРоль 3D ілюстрації в оформленні дитячої книги [Текст] / І. П. Головачук, М. С. Воробчук, Я. Р. Лелик, В. М. Шмельов // Art and Design. - 2023. - № 4 (24). - С. 90-101.uk
dc.identifier.issn2617-0272
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/25731-
dc.description.abstractМета дослідження – теоретичне вивчення ролі 3D ілюстрації в оформленні книги; виявлення та відображення основних етапів створення зображень з тривимірними об’єктами для дитячої книги; з’ясування перспектив 3D ілюстрацій у створенні візуального наповнення підручників. Використано аналітичний та структурний підходи, а також візуально-аналітичний метод художньо-композиційного аналізу при розробці тривимірної ілюстрації до дитячої книги. Розглянуто способи створення комп’ютерних ілюстрацій у книгах та встановлено, що вони можуть бути фотореалістичні, абстрактні, векторні, містити анімацію чи інтерактивні елементи. Визначено, що комп’ютерні анімації легко адаптуються відповідно до потреб розробника, тому є зручними та ефективними у використанні, а застосування тривимірної графіки у книгах є способом привернення уваги читача. Досліджено та описано основні методи створення тривимірних ілюстрацій для книг: метод анагліфу, терморельєфу, вкладки з тривимірними зображеннями. Розглянуто та практично відображено алгоритм створення зображень з тривимірними об’єктами для дитячої книги за допомогою програми Cinema 4D. Розглянуто можливості використання 3D ілюстрацій в оформленні книг та розкрито особливості їх застосування на практиці. Розроблено схему створення ілюстрацій з використанням тривимірних об’єктів. Визначено, що тривимірні зображення приваблюють читача своєю реалістичністю та підсилюють інтерес до книги. Тому створення 3D зображень з використанням комп’ютерних технологій є одним із перспективних напрямів розвитку мистецтва. Результати дослідження можуть бути використані для подальшого вивчення використання 3D ілюстрацій при оформленні книг, а також слугувати теоретичним та практичним матеріалом при підготовці фахівців з дизайну.uk
dc.description.abstractThe aim of the research is a theoretical study of the role of 3D illustration in book design; identifying and displaying the main stages of creating images with three-dimensional objects for a children’s book; clarifying the perspectives of 3D illustrations in creating visual contents of textbooks. Analytical and structural approaches, as well as a visual-analytical method of artistic and compositional analysis were used in the development of a three-dimensional illustration for a children’s book. The methods of creating computer illustrations in books are considered and it is established that they can be photorealistic, abstract, vector, contain animation or interactive elements. It is determined that computer animations are easily adapted according to the needs of the developer, so they are convenient and effective to use, and the use of three-dimensional graphics in books is a way to attract the attention of the reader. The main methods of creating three-dimensional illustrations for books are studied and described: the method of anaglyph, thermorelief, tabs with three-dimensional images. The algorithm for creating images with three-dimensional objects for a children’s book using the Cinema 4D program is considered and practically demonstrated. The possibilities of using 3D illustrations in the design of books were considered and the features of their application in practice were revealed. A scheme for creating illustrations using three-dimensional objects has been developed. It was determined that three-dimensional images attract the reader with their realism and increase interest in the book. Therefore, creating 3D images using computer technologies is one of the promising areas of art development. The results of the research can be used for further study of the use of 3D illustrations in the design of books, as well as serve as theoretical and practical material for the training of design specialists.en
dc.languageuk
dc.subjectдизайнuk
dc.subjectграфічний дизайнuk
dc.subjectдитяча книгаuk
dc.subject3D ілюстраціїuk
dc.subjectкомп’ютерна графікаuk
dc.subjectdesignen
dc.subjectgraphic designen
dc.subjectchildren’s booken
dc.subject3D illustrationsen
dc.subjectcomputer graphicsen
dc.titleРоль 3D ілюстрації в оформленні дитячої книгиuk
dc.title.alternativeThe role of 3D illustrations in the design of a children's book
dc.typeArticle
local.contributor.altauthorGolovachuk, I.en
local.contributor.altauthorVorobchuk, M.en
local.contributor.altauthorLelyk, Y.en
local.contributor.altauthorShmelyov, V.en
local.subject.sectionМистецтвознавство. Технічні наукиuk
local.sourceArt and Designuk
local.source.number№ 4 (24)uk
local.identifier.doi10.30857/2617-0272.2023.4.8
local.subject.method0
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Art and Design

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
artdes_2023_N4_P090-101.pdf477,43 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.