Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/25761
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМахович, І. А.-
dc.date.accessioned2024-02-20T09:42:47Z-
dc.date.available2024-02-20T09:42:47Z-
dc.date.issued2023-10-
dc.identifier.citationМахович І. А. Особливості психолого-педагогічного розуміння гейміфікації як засобу індивідуалізації навчання студентів комп’ютерних спеціальностей [Електронний ресурс] / І. А. Махович // Проблеми сучасного підручника: навчально-методичне забезпечення освітнього процесу в умовах воєнного часу та повоєнного відновлення : збірник матеріалів доповідей, м. Київ, 26-27 жовтня 2023 року. – Київ : Педагогічна думка, 2023. – С. 237-238. – Режим доступу: https://undip.org.ua/library/problemy-suchasnoho-pidruchnyka-navchalno-metodychne-zabezpechennia-osvitnoho-protsesu-v-umovakh-voiennoho-chasu-ta-povoiennoho-vidnovlennia/uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/25761-
dc.description.abstractУ сучасному освітньому середовищі інноваційні підходи до навчання, такі як гейміфікація, набувають важливого значення. Ця публікація досліджує ефективність застосування гейміфікації в навчальних процесах студентів комп'ютерних спеціальностей. Різні наукові дослідження показують позитивний вплив гейміфікації на мотивацію студентів, їхню активність та навчальні результати. Використання гейміфікації в навчанні комп'ютерних дисциплін стимулює зацікавленість студентів та підвищує їхній рівень ефективності. Дослідження авторитетних вчених підтверджують, що гейміфікація є важливим інструментом для індивідуалізації навчання та досягнення успішних результатів у сфері комп'ютерних технологій.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherПедагогічна думкаuk
dc.subjectгейміфікаціяuk
dc.subjectіндивідуалізація навчанняuk
dc.subjectкомп'ютерні технологіїuk
dc.titleОсобливості психолого-педагогічного розуміння гейміфікації як засобу індивідуалізації навчання студентів комп’ютерних спеціальностейuk
dc.title.alternativePeculiarities of the psychological and pedagogical understanding of gamification as a means of individualizing the education of students of computer majorsuk
dc.typeThesisuk
local.contributor.altauthorMakhovych, Inna-
local.subject.sectionСоціально-гуманітарні наукиuk
local.subject.facultyІнститут права та сучасних технологійuk
local.subject.departmentКафедра філології та перекладу (ФП)uk
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2023-10-26-
local.conference.nameПроблеми сучасного підручника: навчально-методичне забезпечення освітнього процесу в умовах воєнного часу та повоєнного відновленняuk
local.subject.method1uk
Розташовується у зібраннях:Кафедра філології та перекладу (ФП)
Матеріали наукових конференцій та семінарів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Makhovych_tezy_2023-1_Підручник.pdf344,94 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.