Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/25761
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Махович, І. А. | - |
dc.date.accessioned | 2024-02-20T09:42:47Z | - |
dc.date.available | 2024-02-20T09:42:47Z | - |
dc.date.issued | 2023-10 | - |
dc.identifier.citation | Махович І. А. Особливості психолого-педагогічного розуміння гейміфікації як засобу індивідуалізації навчання студентів комп’ютерних спеціальностей [Електронний ресурс] / І. А. Махович // Проблеми сучасного підручника: навчально-методичне забезпечення освітнього процесу в умовах воєнного часу та повоєнного відновлення : збірник матеріалів доповідей, м. Київ, 26-27 жовтня 2023 року. – Київ : Педагогічна думка, 2023. – С. 237-238. – Режим доступу: https://undip.org.ua/library/problemy-suchasnoho-pidruchnyka-navchalno-metodychne-zabezpechennia-osvitnoho-protsesu-v-umovakh-voiennoho-chasu-ta-povoiennoho-vidnovlennia/ | uk |
dc.identifier.uri | https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/25761 | - |
dc.description.abstract | У сучасному освітньому середовищі інноваційні підходи до навчання, такі як гейміфікація, набувають важливого значення. Ця публікація досліджує ефективність застосування гейміфікації в навчальних процесах студентів комп'ютерних спеціальностей. Різні наукові дослідження показують позитивний вплив гейміфікації на мотивацію студентів, їхню активність та навчальні результати. Використання гейміфікації в навчанні комп'ютерних дисциплін стимулює зацікавленість студентів та підвищує їхній рівень ефективності. Дослідження авторитетних вчених підтверджують, що гейміфікація є важливим інструментом для індивідуалізації навчання та досягнення успішних результатів у сфері комп'ютерних технологій. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Педагогічна думка | uk |
dc.subject | гейміфікація | uk |
dc.subject | індивідуалізація навчання | uk |
dc.subject | комп'ютерні технології | uk |
dc.title | Особливості психолого-педагогічного розуміння гейміфікації як засобу індивідуалізації навчання студентів комп’ютерних спеціальностей | uk |
dc.title.alternative | Peculiarities of the psychological and pedagogical understanding of gamification as a means of individualizing the education of students of computer majors | uk |
dc.type | Thesis | uk |
local.contributor.altauthor | Makhovych, Inna | - |
local.subject.section | Соціально-гуманітарні науки | uk |
local.subject.faculty | Інститут права та сучасних технологій | uk |
local.subject.department | Кафедра філології та перекладу (ФП) | uk |
local.conference.location | Київ | uk |
local.conference.date | 2023-10-26 | - |
local.conference.name | Проблеми сучасного підручника: навчально-методичне забезпечення освітнього процесу в умовах воєнного часу та повоєнного відновлення | uk |
local.subject.method | 1 | uk |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра філології та перекладу (ФП) Матеріали наукових конференцій та семінарів |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Makhovych_tezy_2023-1_Підручник.pdf | 344,94 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.