Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/25802
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГородянська, Лариса Володимирівна-
dc.date.accessioned2024-02-26T12:07:42Z-
dc.date.available2024-02-26T12:07:42Z-
dc.date.issued2021-08-09-
dc.identifier.citationГородянська Л. В. Військово-педагогічна спрямованість підготовки військових фахівців / Л. В. Городянська // Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Військово-спеціальні науки. – 2021. – № 1 (45). – С. 10-13. Режим доступу: https://miljournals.knu.ua/index.php/visnuk/article/view/736uk
dc.identifier.issn1728-2217uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/25802-
dc.description.abstractВійськово-педагогічний процес являє собою складне соціально-психологічне явище. Його сутність полягає в цілеспрямованій, мотивованій, предметній організаторській та навчально-виховній діяльності всіх її суб'єктів. Ця діяльність спрямована на підготовку військових фахівців, які здатні успішно виконати свої функціональні обов'язки і в мирний час, і в умовах сучасної війни. Міцність обороноздатності та боєготовності країни в сучасних умовах забезпечується високим рівнем інтелектуального потенціалу ЗСУ, який утворюється сукупністю потенціалів висококваліфікованих кадрів військових фахівців. Відтепер задача реформування військової освіти не обмежується лише структурно-функціональними перетвореннями освітньої бази і перебудовою навчального процесу. Необхідно створити середовище (систему військової освіти) задля постійного духовного і професійного вдосконалення особистості й мотивування її досягати високого рівня військового професіоналізму. Сучасні інформаційні технології та інтерактивні форми навчання сприяють активному залученню особистості до процесу навчання та перетворенню її з пасивного учасника на активного суб'єкта навчання. Ураховуючи розвиток цифрових технологій і складний стан, у якому опинилась Україна внаслідок військових дій та негативної епідеміологічної ситуації, доречно створення системи військової освіти із застосуванням суб'єктно-діяльнісного підходу і впровадженням форм дистанційного навчання. Запропоновано спрямувати військово-педагогічну підготовку фахівців за шістьма напрямами. Оцінювання рівня відповідності дійсних професійних якостей військовослужбовця вимогам до займаної військової посади важливе при професійно-психологічному відборі у ЗСУ. Саме тому доцільно розробляти моделі відтворення інтелектуального потенціалу військовослужбовців і методики оцінювання загального рівня інтелектуальних ресурсів ЗСУ. Запропоновано в основу побудови такої моделі покласти напрями військово-педагогічної підготовки військових фахівців разом із професійно важливими критеріями оцінювання відтворення морально-психологічних якостей військовослужбовців ЗСУ.uk
dc.description.abstractThe military-pedagogical process is a complex socio-psychological phenomenon. Its essence lies in purposeful, motivated, substantive organizational and educational activities of all its subjects. This activity is aimed at preparing the military specialists who are able to successfully perform their functional duties both in peacetime and in modern war conditions. The strength of the country's defense capability and combat readiness in modern conditions is ensured by a high level of intellectual potential of the Armed Forces of Ukraine. This potential is being formed as a set of potentials of highly qualified personnel of military specialists. Today the task of reforming military education is not limited only to structural and functional transformations of the educational base and restructuring of the educational process. It is necessary to create an environment (a system of higher military education) for constant spiritual and professional improvement of the individual and motivation to achieve a high level of military professionalism. Access of educational institutions to modern information technologies contributed to the emergence of interactive forms of learning and transformation of the subject of learning from a passive participant and its active involvement in the learning process. Given the development of digital technologies and the difficult state in which Ukraine found itself due to military action and the negative epidemiological situation, it is appropriate to create a system of higher military education using the subject-activity approach and the introduction of forms of distance learning. It is proposed to direct the military-pedagogical training of specialists along six lines. The assessment of the level of conformity of a serviceman's actual professional qualities with the requirements to the occupied military position is important in the professional-psychological selection in the Armed Forces. That is why it is expedient to develop a model of recreation of intellectual potential of servicemen and a methodology for evaluating the general level of intellectual resources of the Armed Forces of Ukraine. In the basis of construction of such model it is offered to put directions of military-pedagogical training of military specialists together with professionally important criteria of evaluation of recreating of moral-psychological qualities of servicemen of the Armed Forces of Ukraine.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk
dc.subjectсуб'єкт навчанняuk
dc.subjectвідтворення інтелектуального потенціалу військових фахівцівuk
dc.subjectвійськово-педагогічна спрямованістьuk
dc.subjectмодель відтворення інтелектуального потенціалу військовослужбовцівuk
dc.subjectprofessional traininguk
dc.subjecttraining subjectuk
dc.subjectrecreating of military specialists' intellectual potentialuk
dc.subjectmilitary-pedagogical orientationuk
dc.subjectmodel of recreation of serviceman's intellectual potentialuk
dc.titleВійськово-педагогічна спрямованість підготовки військових фахівцівuk
dc.title.alternativeMilitary-pedagogical orientation of military specialist traininguk
dc.typeArticleuk
local.contributor.altauthorGorodianska, Larysa Volodymyrivna-
local.subject.sectionЕкономіка, фінанси, менеджментuk
local.sourceВісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Військово-спеціальні наукиuk
local.sourceBulletin of Taras Shevchenko National University of Kyiv. Military-special sciencesuk
local.subject.facultyФакультет культурних і креативних індустрійuk
local.identifier.sourceВидання Україниuk
local.subject.departmentКафедра туризму та готельно-ресторанного бізнесуuk
local.identifier.doi10.17721/1728-2217.2021.45.10-13uk
local.subject.method1uk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра туризму та готельно-ресторанного бізнесу (ТГРБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1290.pdf448,44 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.