Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/25809
Назва: Особливості організації дистанційного навчання у системі вищої військової освіти
Інші назви: Features of the organization of remote training in the system of higher military education
Автори: Городянська, Лариса Володимирівна
Ключові слова: суб’єктно-діяльнісний підхід
дистанційне навчання
інформаційно-комунікаційні технології
змішане навчання
суб’єкт навчання
система вищої військової освіти
subject-activity approach
distance learning
information and communication technologies
blended learning
subject of training
higher military education system
Дата публікації: 19-лис-2020
Бібліографічний опис: Городянська Л. В. Особливості організації дистанційного навчання у системі вищої військової освіти / Л. В. Городянська // Збірник наукових праць Військового інституту Київського національного університету імені Тараса Шевченка. – 2020. – № 67. – С. 134-142. – Режим доступу: https://miljournals.knu.ua/index.php/zbirnuk/article/view/722
Source: Збірник наукових праць Військового інституту Київського національного університету імені Тараса Шевченка
Collection of scientific works of the Military Institute of Kyiv National Taras Shevchenko University
Короткий огляд (реферат): У статті визначено, що підґрунтям забезпечення дистанційного навчання у системі військової освіти є суб’єктно-діяльнісний підхід. Узагальнено позитивні аспекти застосування технології дистанційного навчання з позиції викладача та з позиції суб’єкта навчання. Процеси організації й впровадження дистанційного навчання обумовлені специфікою військового навчального закладу та залежать від психолого-педагогічних особливостей викладача, його професійної майстерності використовувати сучасні інтерактивні методики навчання й інформаційно-комунікаційні технології. Здійснено спробу визначити основні психолого-педагогічні риси викладача, які потрібні в процесі організації дистанційного навчання. Це – висока мотивація до пізнавальної діяльності, набуття нових професійних компетенцій, вміння уникати суб’єктивізму під час оцінювання. Застосування дистанційного навчання дозволяє суттєво знизити витрати на навчання, активізувати процес пізнання завдяки різноманітним наочним засобам представлення нової навчальної інформації з використанням сучасних інформаційних технологій. Доведено, що перспективним напрямом навчання у системі вищої військової освіти є змішане навчання. Це інтерактивна форма, яка дозволяє оптимально поєднати формат очного й дистанційного навчання. Організація змішаного навчання дає змогу створити відповідне середовище для успішного виконання військових обов’язків під час навчання у військовому закладі, самостійної підготовки до аудиторних занять і самостійного опрацювання навчального матеріалу у зручний час. Застосування такої форми навчання сприятиме активізації пізнавальної діяльності, розширенню можливостей набуття як професійних компетенцій, так і "м’яких" навичок, які є підґрунтям виховання та гармонійного розвитку особистості у системі військової освіти. Розвиток системи вищої військової освіти пов’язано саме з дистанційним навчанням як пріоритетної технології, що базується на системі управління навчальним контентом Moodle. Належна організація навчання дозволяє створити умови для підвищення мотивації суб’єкта навчання до розумової діяльності й до набуття якісної військово-професійної освіти.
The article determines that the basis for providing distance learning in the military education system is the subject-activity approach. The positive aspects of the application of distance learning technology from the perspective of a teacher and from the perspective of a learning subject are summarized. The processes of organization and implementation of distance learning are determined by the specifics of a military educational institution and depend on the psychological and pedagogical characteristics of the teacher, his professional skills to use modern interactive teaching methods and information and communication technologies. An attempt was made to determine the main psychological and pedagogical features of the teacher, which are needed in the process of organizing distance learning. This is a high motivation for cognitive activity, the acquisition of new professional competencies, the ability to avoid subjectivity during assessment. The use of distance learning can significantly reduce the cost of training, to intensify the process of learning thanks to a variety of visual means of presenting new educational information using modern information technologies. It is proved that a promising direction of training in the system of higher military education is blended learning. This is an interactive form that optimally combines the format of full-time and distance learning. The organization of blended learning makes it possible to create an appropriate environment for the successful fulfillment of military duties while studying at a military educational institution, self-preparation for classroom studies and self-assimilation of training material at a convenient time. The use of this form of training will contribute to enhancing cognitive activity, expanding the possibilities of forming both professional competencies and “soft” skills, which are the basis for the upbringing and harmonious development of the individual in the military education system. The development of the military higher education system is connected specifically with distance learning as a priority technology based on the Moodle educational content management system. The proper organization of training allows you to create the conditions for increasing the motivation of the subject of training to mental activity and to obtain high-quality military-vocational education.
DOI: 10.17721/2519-481X/2020/67-14
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/25809
Faculty: Факультет культурних і креативних індустрій
Department: Кафедра туризму та готельно-ресторанного бізнесу
ISSN: 2524-0056 (print)
2519-481X (online)
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра туризму та готельно-ресторанного бізнесу (ТГРБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1238.pdf810,52 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.