Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/2586
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМазур, Г. А.-
dc.contributor.authorВасильєва, О. С.-
dc.date.accessioned2016-10-21T21:02:01Z-
dc.date.available2016-10-21T21:02:01Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationМазур Г. А. Важливість промо-роликів для іміджу компанії / Г. А. Мазур, О. С. Васильєва // Тези доповідей XV Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів "Наукові розробки молоді на сучасному етапі". Т. 1 : Секція "Нові наукомісткі технології виробництва матеріалів, виробів широкого вжитку та спеціального призначення" [Текст] : 28-29 квітня 2016 р. — К. : КНУТД, 2016. — С. 194.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/2586-
dc.language.isoukuk
dc.publisherКНУТДuk
dc.titleВажливість промо-роликів для іміджу компаніїuk
dc.typeThesisuk
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2016-04-28-
local.conference.nameНаукові розробки молоді на сучасному етапіuk
local.subject.method0uk
local.conference.sectionНові наукомісткі технології виробництва матеріалів, виробів широкого вжитку та спеціального призначенняuk
local.conference.subsectionТекстильний дизайн, дизайн виробів з текстилю, фотовідеодизайнuk
Розташовується у зібраннях:Кафедра мультимедійного дизайну (МД)
Наукові розробки молоді на сучасному етапі

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20160428-29_ТЕZY_V1_P194.pdf252,04 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.