Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/25885
Назва: The specifics of organizing an end-to-end marketing Internet analytics system
Автори: Gryshchenko, Ivan
Shkoda, D.
Дата публікації: 2023
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Gryshchenko I. The specifics of organizing an end-to-end marketing Internet analytics system / I. Gryshchenko, D. Shkoda // Проблеми інтеграції освіти, науки та бізнесу в умовах глобалізації : тези доповідей V Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 6 жовтня 2023 року / ред. О. В. Ольшанська. – Київ : КНУТД, 2023. – С. 127-128.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/25885
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Проблеми інтеграції освіти, науки та бізнесу в умовах глобалізації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
PIONBUG_2023_P127-128.pdf334,18 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.